Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii de mentenanta post-implementare a sistemului informatic integrat SAP si mentenanta licente SAP


Anunt de participare (utilitati) numarul 99809/11.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala:  Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN STURZ, Tel. 0269 222916, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 223468, Adresa internet (URL):  http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de servicii de mentenanta post-implementare a sistemului informatic integrat SAP si mentenanta licente SAP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Conform documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de- mentenanta post-implementare pentru sisitemul informatic de gestiune economica SAP-in regim Time&Materials
- dezvoltare software in regim Time&Materials pentru dezvoltari suplimentare
-mentenanta pentru licentele SAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 119, 270EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 8000 leigarantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitateadeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat de ?egistrare la Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
certificate constatatoare privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si alte bugete: Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabile la data deschiderii ofertelor
Ofertantul trebuie sa prezinte un sistem de management al calitatiirespectiv ISO 9001:2000 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta si completa formularul 7 – Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii trebuie sa aiba experienta in prestarea serviciilor de mentenanta post-implementarea a sistemului integrat SAP si mentenanta licente SAP.Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii similare prestate ?ultimii 3 ani - Formular 3. Serviciile cuprinse ?aceasta lista vor fi ?otite de certificari de buna calitate emise de beneficiari. Certificarile de buna calitate vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Prezentarea de certificari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare. Prezentarea de servicii care nu sunt insotite de certificari de buna calitate nu se iau in considerare.
- Ofertantul va prezenta 2 recomandari din partea beneficiarilor cu care a incheiat contracte de prestare de servicii similare conform formular 6
-Ofertantul trebuie sa fi incheiat si finalizat cel putin un contract de servicii de mentenanta post-implementare SAP, inclusiv IS-U si un contract de mentenanta licente SAP, inclusiv IS-U de aceeasi natura si complexitate cu sistemul SAP existent descris la pct.2 din caietul de sarcini. Ofertantul va prezenta copii certificate dupa contractele respective si procesele verbale de receptie finala.
-Ofertantul trebuie sa puna la dispozitiepentru realizarea acestui contract personal tehnic de specialitate caresa aiba experienta implementarii modulului alocat in cadrul unor proiecte de implementare solutii SAP.Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de ?eplinirea contractului – Formular 4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Eschil, nr. 6, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul sibiu-sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  b-dul victoriei, nr. 11, Localitatea:  sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269217104
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA-CANAL SA SIBIU-BIROU JURIDIC
Adresa postala:  STR. ESCHIL, NR. 6, Localitatea:  SIBIU, Cod postal:  550096, Romania, Tel. 0269218696
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer