Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de paza


Anunt de participare (utilitati) numarul 95452/08.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: Sos Alba Iulia nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, achizitii publice si marketing, Tel.0269-253135, In atentia: Nistor Maria, Email: [email protected], Fax: 0269-253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul RA Aeroportul Sibiu, loc. Sibiu, jud. Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de paza perimetrala la RA Aeroportul Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de paza se vor presta pentru o perioada de 8 (opt) luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 407, 400 si 606, 984RON
II.2.2) Optiuni
Da
407400=val.pt.2010;606984=val.pt.01.05.2010-30.04.2011, in cazul prel.cf.art.6 din Hot.925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 8100 lei (50% reducere pt. IMM);
- Garantia de buna executie: 10% din val. contr (50% reducere pt. IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata.
3. Certificate constatatoare privind plata obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, a obligatiilor fiscale accesorii, precum si a altor debite (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Pentru persoanele juridice romane:
-Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe linga camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
-Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata.
-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (Certificat de inregistrare fiscala)
Pentru persoanele juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere fiscal, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 aniCerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim dublul valoarii estimate a prezentului contract .
2.Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.- Lichiditate generala Lg (active circulante/datorii curente x 100) la 31.12.2009
Cerinta minima: Lg>100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista pricip. serv. prest. in ultimii 3 ani.
2. lista contr.in derulare (daca exista).3. Exp. similara
- cel putin 1 (unu) contr. de serv.paza (copie);
Cer. min: val. contr. prez. sa fie cel putin egala cu val. estim. a prez. contr.4. 3 (trei) recom., cu referire la serv. similare celor solicit. prin prez. doc.Cer. min: calific. foarte bun;
5.decl. priv. dotarile specif. pe care se angajeaza sa le utiliz. pt. indeplinirea contr.6.certific. sist. calit. (ISO 9001 sau echiv.);
7.certific. sist.de manag. de mediu (SR EN ISO 14001 sau echiv.);
8.certific. sist.de manag. al sanatatii si sec. ocupat. (OHSAS 18001 sau echiv.);
9.certific. sist.de manag. al securit. inform. (ISO 27001 sau echiv.);
10. angajamentul pt. responsabilit. soc. (SA 8000 sau echiv.);
11.Inform. referit. la studiile, preg. prof., calific. pers. de cond.;
In conf. cu HG 585/2002, HG 781/2002 si HG 1349/2002, contr. de paza va avea caracter de secret de serv.
Se vor prez.doc.cu priv.la:
- implem. si respect. mas. de prot. a inform. clasific., concret. prin intocmirea si aviz. de catre ADSPPSIC emise sau gest. la nivelul soc.
- Lista pers. verific. si avizate pt. acces la inform. clasific. (serie si nr. aut./cert. de securit.)
- Avizul emis de ADSPPSIC
- Personalul atestat de Of.Reg.Nat.al Inform.Secrete de Stat, in scopul acordarii de consult. in protectia inform. clasificate gestionate.
12. Aut. pt. organiz. progr. de calific. pt. ocupatia de agent de paza si ordine conf. OG nr. 129/2000;
13.Licenta de funct.elib.de IGPR conf.art.20, alin.2 din L.333/2003;
14. Avizul IGP pt.cond.soc.de paza/directorul sucursalei/directorul pct. de lucru;
15. Avizul IGP pt.zona de funct.a disp.de monit.in care se afla obiectivul;
16. Dovada ca detine/poate detine armament cu munitie de foc;
17. Dovada ca detine serv.de monit./interv.operat.pt.obiectivul din prezentul contr., cu program 24h, regul.de org.si funct.si avizarea sa conf.HG 1010/2004.
Nota: In locul doc. solicitate la pct.6-10 se accepta si dovezi ca soc.este in curs de certific., cu cond.ca ac. certific.sa fi inceput inaintea datei de publicare a anuntului de part.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al RA Aeroportul Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel.0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2010 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer