Licitatie Publica - Contract de servicii de paza si protectie la sediile Garzii Nationale de Mediu
Anunt de participare numarul 143217/19.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Batrinca, Constantin Gologan, Tel. +40 749196387/+40 213262259, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213262259, Adresa internet (URL): www.gnm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de paza si protectie la sediile Garzii Nationale de Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: La sediile GNM, conform Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 034, 176 si 1, 431, 451.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr. 1 ? min. 285.640 lei fara TVA ? max. 403.225, 80 lei fara TVA, Contract subsecvent nr. 2 ? min. 530.256 lei fara TVA - max. 725.806, 45 lei fara TVA, Contract subsecvent nr. 3 ? min. 218.280 lei fara TVA ? max. 302.419, 35 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru asigurarea sigurantei obiectivelor, bunurilor si valorilor impotriva oricaror actiuni ilicite care lezeaza dreptul de proprietate, existenta materiala a acestora, precum si pentru protejarea angajatilor GNM impotriva oricaror acte ostile, este necesara achizitionarea serviciilor de paza si protectie la sediile GNM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- servicii de paza ?i protec?ie pentru 6 sedii ale GNM
-servicii de paza prin sisteme de monitorizare /alarma ?i interven?ie rapida pentru 25 sedii ale GNM
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 034, 176 si 1, 431, 451.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 28.629 lei: - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 4.2.2..b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucurestic) - sau prin orice alt instrument bancar de plata.Garantia de participare va fi valabila cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Scrisoarea de garantie bancara sau alt instrument bancar de plata se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - completare formular 4.1.1.
Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 4.1.2.
Pentru confirmare, se vor prezenta:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa obliga?iile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie lizibila cu men?iunea Conform cu originalul);
2. Certificat privind plata impozitelor locale, din care sa reiasa obliga?iile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie lizibila cu men?iunea Conform cu originalul).
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functii de decizie in ceea ce prive?te organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) :
1. Comisar General: Ovidiu Constantin Daescu;
2. Director DJRU: Luminita Vaida;
3. Director DEAPIT: Mihaela Batrinca;
4. SEAPIT: Consilier - Constantin Gologan;
5. SEAPIT: Consilier ? Cristian Vaduva;
6. SFOV: Consilier ? Oana Butoi.
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4.1.3.
(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4.2.7.
(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul trebuie sa completeze Formularulnr. 4.1.4.(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana)Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca asociat in cadrul unei alte oferte;
d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau
3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar servicii solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuire, informa?ii care trebuie sa fie valabile/reale la data de deschidere a ofertelor.
2. Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale.Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.450.000 lei.
In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana)
( In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)
2. Bilant contabilPrezentarea bilantului contabil pentru anuii 2009, 2010 si 2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente
Documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea Formularului nr. 4.1.5.Bilanturi contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si la 31.12.2011, vizate si inregistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate conform cu originalu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3ani
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in original sau copie legalizata. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
2. Fisa experienta similara
.Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract de natura si complexitate similara cu o valoare totala de minim 725.000 lei.
Formularul va fi prezentat pentru contracte, la care vor fi atasate: copie dupa contract, copie dupa procesul verbal de receptie finala a serviciilorsau orice document care dovedeste indeplinirea/ finalizarea contractului respectiv, recomandare in original sau copie legalizata de la beneficiarul/clientul cu care a fost incheiat contractul.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
3-. Recomandari ?minim o recomandare
( In cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale
4. Informatii privind subcontractantii
(dupa caz)
- Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora --Daca este cazul: ? Lista cu subcontractantii
5.- Declaratie privindasigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
6.Lista/declara?ii cu echipamentele necesare implementarii contractului de serviciiSe va prezenta declara?ia pe proprie raspundere a conducatorului unitatii prestatoare de servicii de paza din care sa reiasa ca personalul care va sigura paza este este dotat conform legii cu uniforme si mijloace individuale de protectie.
7. Licen?a de functionare eliberata de Inspectoratul General de Politie
8. Certificarea sistemului de management al securita?ii informa?iei 27001 sau echivalent, copie lizibila, conforma cu originalul
Se solicita:
In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu din care sa rezulte ca liderul asocierii are ISO 27001, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul
Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu din care sa rezulte ca liderul asocierii are ISO 9001, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani ? completare Formular 4.1.6. si lista contractelor Formularul 4.1.6.1.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in original sau copie legalizata2.Completarea formularului Fisa experienta similara (Formularul nr. 4.1.7. pentru contractele incheiat in decursul ultimilor 3 ani.Formularul va fi prezentat pentru contracte, la care vor fi atasate: copie dupa contract, copie dupa procesul verbal de receptie finala a serviciilorsau orice document care dovedeste indeplinirea/ finalizarea contractului respectiv, recomandare in original sau copie legalizata de la beneficiarul/clientul cu care a fost incheiat contractul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Ofertantul va prezenta recomandari, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din partea beneficiarilor/ clientilor .-Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -completare Formular 4.1.8.-Daca este cazul: anexa la formular 4.1.8.1. ? Lista cu subcontractantii)La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publicaDeclaratie privindasigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - completare Formular 4.1.9.Pentru CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica se va completa Formularul 4.1.9.1.CV-urile personalului responsabil cu indeplinirea contractului vor fi inso?ite de documente (diplome, atestate, certificate, etc) care sa ateste experien?a in domeniul de specialitate.De asemenea, autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care sa ateste faptul ca, personalul care va asigura serviciile de paza este pregatit conform prevderilor Legii 333/2003, cu modificarile ?i completarile ulterioare.(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana)( In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.) .Lista cu echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de servicii .Se vor prezenta documente din care sa reiasa: ? detinerea de mijloace de comunicare proprii- statii de emisie ? receptie, telefoane mobile ? (contracte de inchiriere / declaratie pe proprie raspundere a conducatorului societatii in cazul in care acestea sunt proprietatea societatii;? de?inerea de echipamente ( bastoane tip tomfa, pulverizatoare iritant-lacrimogene de capacitate mica, pelerine impermeabile pentru desfasurarea activita?ii pe timp de ploaie, binocluri, lanterne, etc);? de?inere de mijloace de interven?ie rapida in caz de necesitateSe va prezenta declara?ia pe proprie raspundere a conducatorului unitatii prestatoare de servicii de paza din care sa reiasa ca personalul care va sigura paza este este dotat conform legii cu uniforme si mijloace individuale de protectie.(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana)( In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.) .Se va prezenta licenta de functionare emisa de Inspectoratul General de Politie in original sau in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana)Certificarea sistemului de management al securita?ii informa?iei 27001 sau echivalent, copie lizibila, conforma cu originalulSe solicita: In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu din care sa rezulte ca liderul asocierii are ISO 27001, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderulCopie lizibila conforma cu originalul, dupa certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.(In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana)In cazul in care oferta este depusa de o asociere/ grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu din care sa rezulte ca liderul asocierii are ISO 9001, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 12:00
Locul: Sediul GNM, Bucuresti, Bdul. Unirii nr.78, bloc J2, parter, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului si copie dupa actul de identitatede identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Dupa finalizarea acordului ?cadru.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul unei oferte comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.Daca e cazul, la incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, in concordanta cu oferta si vor constitui in anexe la contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, in conformitate cu prevederile art. 2562, lit a) din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Logistica
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 78, bloc j2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213262259, Email: [email protected], Fax: +40 213262259, Adresa internet (URL): www.gnm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 09:00