Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de productie filme, editare si multiplicare DVD-uri


Anunt de participare numarul 119005/09.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA SALVATI DUNAREA SI DELTA
Adresa postala:  strada petre cretu nr. 28, sector 1, bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  012052, Romania, Punct(e) de contact:  ROXANA SCHIOPU, Tel. 0729882619, Email:  [email protected], Fax:  0213194931, Adresa internet (URL):  www.salvatidelta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de productie filme, editare si multiplicare DVD-uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: judetul tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea unui film documentar de 60 de minute care va prezenta caracteristicile generale ale rezervatiei si obiceiurile locale privite prin prisma necesitatii conservarii biodiversitatii si dezvoltarii durabile;
realizarea a 65 de filme de scurt metraj (durata cca.2 minute) care vor prezentaprincipalele specii periclitate, cauzele care le-au adus in acest stadiu si necesitatea schimbarii de atitudine pentru a preintampina pierderea de biodiversitate
inregistrare si multiplicare filmului documentar si a filmelor de scurt metraj pe suport DVD ? 2000 exemplare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92111250-9 - Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea unui film documentar de 60 de minute care va prezenta caracteristicile generale ale rezervatiei si obiceiurile locale privite prin prisma necesitatii conservarii biodiversitatii si dezvoltarii durabile;
realizarea a 65 de filme de scurt metraj (durata cca.2 minute) care vor prezentaprincipalele specii periclitate, cauzele care le-au adus in acest stadiu si necesitatea schimbarii de atitudine pentru a preintampina pierderea de biodiversitate
inregistrare si multiplicare filmului documentar si a filmelor de scurt metraj pe suport DVD ? 2000 exemplare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 5119, 999 lei si garantie de buna executie 5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE, Tip de finantare-Fonduri europene, Fond European-Programul Operational Sectorial Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, declaratie ca nu se afla in prevederile art.181 din OUG 34/2006, calitateade participant la procedura, act constitutiv copie, certificat constatator ONRC, certificat de inmatriculare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile, la data de 31/12/2008 31/12/2009 si 30/12/2010 - in fotocopie, Certificat de atestare fiscala, Declaratie prin care ofertantul va demonstra activitatea si realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, globala, pe ultimii doi ani (2009 si 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 2 ani de minim 300.000 de lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 2 ani (2009; 2010) Declaratie privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conduceres declaratie privind echipamentele care vor fi folosite la productia de filme
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 3 ani (2008;2009;2010) respectiv ca a produs cel putin un film cinematografic sau de televiziune, indiferent de natura, cu un buget de cel putin 1.300.000 de lei. Este permisa cumularea valorilor a cel mult 3 (trei) contracte.Personal, 1 regizor-cu experienta generala profesionala de 4 ani si experienta profesionala specifica de 2 ani-, 1 scenarist experienta generala profesionala de 4 ani si experienta profesionala specifica de 2 ani , 1 consultant de specialitate experienta generala profesionala de 4 ani , 1 operator de imagine experienta generala profesionala de 4 ani si experienta profesionala specifica de 2 ani, 1 operator de sunet experienta generala profesionala de 4 ani si experienta profesionala specifica de 2 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
2.Propunere Tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2011 12:00
Locul: Asociatia Salvati Dunarea si Delta Str. Aviator Petre Cretu, nr. 28, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputenicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS-CNSR 17413 ?Delta Dunarii-paradisul aproape pierdut! Campanie de informare si constientizare cu privire la protejarea biodiversitatii Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR.STAVOPOLEOS NR.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 (ZECE) ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
departament Financiar din cadrul Asociatiei salvati Dunarea si delta-
Adresa postala:  STRADA PETRE CRETU NR.28, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, strada petre cretu nr.28, sector 1, Cod postal:  012052, Romania, Tel. +40213194931, Email:  [email protected], Fax:  +40213194931, Adresa internet (URL):  www.salvatidelta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer