Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare - elaborare Detalii de exececutie si studii de teren pt.reabilitarea DC75 km 3+100-9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000-km1+800 la obiectivul "Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses",Negresti O


Anunt de participare numarul 48329/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.+40(0)261-711004, In atentia: Bura Angela, Email: [email protected], Fax: +40(0)261-710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare - elaborare Detalii de exececutie si studii de teren pt.reabilitarea DC75 km 3+100-9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000-km1+800 la obiectivul "Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses", Negresti Oas, jud.Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Luna Ses, orasul Negresti Oas, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de proiectare - elaborare Detalii de exececutie si studii de teren pt.reabilitarea DC75 km 3+100-9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000-km1+800 la obiectivul "Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses", Negresti Oas, jud.Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de proiectare - elaborare Detalii de exececutie si studii de teren pt.reabilitarea DC75 km 3+100-9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000-km1+800 la obiectivul "Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses", Negresti Oas, jud.Satu Mare conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 287, 053EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2400 Euro, echivalent a 8800 lei.Garantia de buna executie a contr. este de 5% din valoarea contr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Judetului Satu MareBugetul Orasului Negresti-OasFonduri guvernamentale, conform OUG nr.110/2004 si HG nr. 1393/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea SolicitatCerinta obligatorie:
Ofertantul va completa Formularul 6 din Volumul III.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 SolicitatCerinta obligatorie: Se va completa Formularul 7 din Volumul III
Se va completa Formularul 8 din Volumul III
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata SolicitatCerinta obligatorie: Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor si/sau orice alte formulare tipeliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile de care apartin si de la Administratia Financiara.
Ofertantul va prezenta Certificate fiscale in original sau copie legalizata.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare).
...vezi detalii la pct.V.1 si V.2 din Fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale SolicitatBilant contabil Solicitat
Informatii privind cifra de afaceri Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul 9 din Volumul III.Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2007, vizate si inregistrate de organele competente. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2007, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, Ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2007, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Cerinta minima : Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), conform Formularului 9. Contul de profit si pierdere, in copie legalizata, din situatiile financiare pentru anii 2005, 2006, 2007 din care sa reiasa cifra de afaceri pe anii respectivi....vezi detalii la pct.V.3 din Fisa de date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani SolicitatFisa experienta similara SolicitatInformatii privind dotarile specifice
SolicitatResurse umane si structura managementului
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Formularul 10 din VOLUMUL IIISe solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a minim un contract de servicii de natura similara (detalii de executie si studii de teren pentru construirea / reabilitare de drumuri, poduri, lucrari de consolidare) cu o valoare de minimum 140.000 Euro echivalentul a 513.310lei sau aceasta valoare sa fie obtinuta prin cumularea a minimum 3 contracte de servicii de natura similara.Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 11 din VOLUMUL III)pentrucontracte similare indeplinite si finalizatein decursul anilor 2005, 2006 si 2007.Vor putea fi prezentate de catre ofertant fise pentru maximum 3 contracte de servicii de natura similara.Cerinta minima: Ofertantul liderul Asociatiei trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de concesionare, inchiriere, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora), utilaje si echipamente, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului (conform Formular 14 din Volumul III).Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (conform Formularul 17 din Volumul III);b)Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta (conform Formularul 16 din Volumul III). Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect. Organigrama specificand numele si pozitiile personalului cheie din cadrul organizatiei ofertantului. (conform Formularul 15 din Volumul III)....vezi detalii la pct.V.4. din Fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de prestare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 12:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.(+4)0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.(+4)0261-710732, Fax: (+4)0261-710732
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer