Licitatie Publica - Contract de Servicii de proiectare
Anunt de participare numarul 14358/14.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, In atentia: Paul Bene, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de Servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Primaria Alexandria
str, Dunarii, nr.139
jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire a SF+PT+DDE ptr. Reabilitare termica a unei cladiri de locuit- Bl.202, sc.A, B, C, str.1Mai, nr.68, in vederea imbunatatirii performantelor de izolare termica a elementelor de c-tie, care delimiteaza de exteriorul cladirii, spatiile interioare incalzite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74222100-2-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
74232210-9-Servicii de estimare pentru lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un bloc de locuinte, regim inaltime S+P+4E, nr.ap. 60(trei tronsoane x 20 ap.), aria desfasurata 3270 mp., sistem panouri prefabricate
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 500 si 34, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Vizionarea la fata locului, intre 28-31.05.07, cu solicitare prealabila telefonic/fax
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part.400, 00lei, chit.casierie/OPcontRO46TREZ606506XXX000167, CF4652660;gar.buna exec: 10% lei din val. contr., scrisoare de garantie bancara in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI/SUBCONTRACTANTI, CARE SE VOR LEGALIZA DUPA ADJUDECAREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, se vor solicita: certificat de atestare fiscala privindplata taxelor si impozitelor catre bugetullocal si de stat, certificat constatator emis de Of.N. al R.C., statutul societatii ;autorizatie de functionare;pers.juridice/fizice straine (traducerea in limba romana, legalizarea documentelor);documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu pers. care se va ocupa de intocmirea studiilor si dovadacalific.proflista principalelor prestatii similare din ultimii 3 ani;fisa de informatii privind experienta similara;xerocopia documentului de certificare a sistemului de menajament al calitat(in termen de valabilitate);lista cu certificari si atestate ale ofertantilor si ale personalului acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11265/09.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: chit.casierie/O.P. cont RO44TERZ60621160250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2007 13:00
Locul: Sala Consiliu Primarie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ag.ec.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sct. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartiment juridic al primariei
Adresa postala: str. Dunarii, 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247/317732 /3, Email: [email protected], Fax: 0247/317728
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2007 14:57