Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare elaborare documentatii tehnico-economice (fazele PT+CS,DE) Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti.


Anunt de participare numarul 23022/11.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Promovare si Urmarire Investitii, Tel.0238-725446, 725447, 725448, In atentia: Dl. ing. Iorgulescu Emanuel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238-427237
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare elaborare documentatii tehnico-economice (fazele PT+CS, DE) Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lotul I: raul Ialomitasiafluenti, localitatile Urziceni, Manasia, Ion Roata, jud. Ialomita;Lotul II: raulIalomitasi afluenti, localitatea Tandarei, jud.Ialomita.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectareelaborare documentatii (fazele PT+CS, DE) pentru obiectivul Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti, Lotul I: in zona municipiului Urziceni- Etapa I, Lotul II: sectorul Slobozia Tandarei Etapa I, jud. Ialomita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea documentatiilor tehnico-economice in 4 exemplare (pentru fiecare faza de proiectare) .
Valoarea estimata fara TVA: 715, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : Lotul I - 3 800 RON ; Lotul II3 500 RON ;Garantia de buna executie :5% din valoarea (fara TVA) a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila acordata in cadrul programului PHARE 2005-CES, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : Declaratieprivind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv cele locale; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare/certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/altele echivalente; Certificare MMGA pentru intocmirea de proiecte in domeniul Constructii Hidrotehnice (pentru persoane juridice/fizice romane).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate bancare; Informatii privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: Lotul I: 670 000 RON;Lotul II: 630 000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Fisa de experienta similara; Recomandari de la alti beneficiari (cel putin trei); Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si efectivele medii anuale ale personalului angajat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract de servicii similare in valoare de minim: Lotul I: 300 000 RON;Lotul II: 280 000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorii economici trebuie sa fie certificati de MMGA pentru intocmirea de proiecte in domeniul Constructii Hidrotehnice (pentru persoane juridice/fizice romane).
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
113/06.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata in contul RO67TREZ1665025XXX004294 - Trezoreria Buzau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 11:00
Locul: Directia Apelor Buzau-Ialomita, Buzau, str. Bucegi, nr. 20 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila acordata in cadrul programului PHARE-CES, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii.
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi, propunerea financiara si tehnica se va face separat pentru fiecare dintre loturi. Se vor incheia 2 (doua) contracte de achizitie publica, cate unul pentru fiecare lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Emil Zolla, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal [art. 272, alin.(2), din OUG nr. 34/2006].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Buzau-Ialomita Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel.0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer