Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare pentru investitia:Alimentare, reabilitare retele de apa potabila si canalizare si statie de epurare a apelor uzate in orasul Sangeorgiu de Padure, judetul Mures


Anunt de participare numarul 38287/05.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sangeorgiu de Padure (Primaria orasului Sangeorgiu de Padure Mures)
Adresa postala: Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6 jud. Mures, Localitatea: Sangeorgiu de Padure, Cod postal: 547535, Romania, Punct(e) de contact: Andras Tar, Tel.0265-580357, In atentia: Szekely-Beres Attila, Email: [email protected], Fax: 0265-580357, Adresa internet (URL): Sangeorgiu de Padure str. Livezilor nr. 6 jud. Mures, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare pentru investitia: Alimentare, reabilitare retele de apa potabila si canalizare si statie de epurare a apelor uzate in orasul Sangeorgiu de Padure, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si localitatea de resedinta al autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru investitia Alimentare, reabilitare retele de apa potabila si canalizare si statie de epurare a apelor uzate in orasul Sangeorgiu de Padure, judetul Mures.Cod CPSA7420 - Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: intre 300 si 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 1.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG nr. 904/2007, privind programele multianuale de mediu, poz. 75, respectiv conventie de finantare incheiat cu MMDD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oricare forma juridica recunoscuta de legislatia Romaniei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 din OUG 34 /2006Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original, sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere.
Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original, valabil la data depunerii ofertelor, sau declaratie pe proprie raspundere
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /autorizatie de functionare/altele echivalente, in original sau copie comform cu originalul
Certificat de inregistrare copie conform cu originalulVor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect principal de activitate codul de activitate CPSA7420.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani (2004-2006); Bilantul contabil pe anul 2006, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Va fi admis numai ofertantul care inregistreaza profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante publice sau private (formularul Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani). Recomandari din partea beneficiarilor, pentru serviciile similare prestate (Formular Scrisoare de Recomandare). Cerinta minima: minim 3 recomandari;
Graficul de prestare a serviciilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/05.11.2007.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria primariei, sau prin virament in contul RO33 TREZ 4822 1390 201X XXXX deschis la Trezoreria Sovata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 12:00
Locul: Str. Livezilor nr. 6, Localitatea: Sangeorgiu de Padure, jud. Mures, Romania,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un reprezentant al ofertantului, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer