Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare PT+CS, PAC, DE a sediului de politie comunitara - zona BAICULUI.
Anunt de participare numarul 69588/03.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
POLITIA COMUNITARA SECTOR 2, BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Pantelimon nr.27Sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021591, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii si contracte, Tel.021/2525103 int.121, In atentia: Nicolae MANOLEA, Email: [email protected], Fax: 021/2505014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare PT+CS, PAC, DE a sediului de politie comunitara - zona BAICULUI.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, str. Casmalei nr. 3 sector 2.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect cu fazele PT+CS, PAC, DE, pentrurealizareasediului de politie comunitara -zona Baicului: cladire, incinta, imprejmuiri, pentru toate specialitatile necesare: arhitectura, rezistenta, instalatii electrice, sanitare, termice, de ventilatie, etc. asigurare energie electrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Proiect cu fazele PT+CS, PAC, DE, pentrurealizareasediului de politie comunitara - zona Baicului: cladire, incinta, imprejmuiri, pentru toate specialitatile necesare: arhitectura, rezistenta, instalatii electrice, sanitare, termice, de ventilatie, de securitate la incendiu, de curenti slabi, de automatizare. 2 Studii de solutii pentru racordarea la reteaua de energie electrica;3.Proiect tehnic pentruracordarea la reteaua de energie electrica. 4 Elaborareacertificatului energetic al cladirii.
Valoarea estimata fara TVA: 984, 084.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de part. 18.000 ron; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Ambele se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare : bugete locale. Plata se facecu OP prin Trezoreria Sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea grupului de operatori economici numaiin situiatiain careoferta acestoraestedeclaratacastigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: declaratii privind neincadrarea inprevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care in tara de originein care operatorul economic este stabilitnu exista declaratii pe propria raspundere , se ceredeclaratie autentificatain fata unui notar. Pentru persoanele fizice / juridice romane: certificatconstatatoremis de ORC, inclusiv certificat deinregistrare sau autorizatie de functionare / altele echivalente. Pentrupersoanele fizice / juridice straine: documente caredovedesc o forma deinregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedereprofesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra mediede afaceri, globala, anuala pe ultimii 3 ani( 2005, 2006, 2007).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei declaratii caresa ateste ca ofertantuila realizat o cifra medie , anualade afaceri pe ultimii 3 ani de min. 2.700.000 ron. Pentru sustinereadeclaratiei se vor prezenta copii dupa bilanturilecontabile pe anii 2005, 2006si 2007 sau dupa caz rapoarteanuale, scrisori debonitate, sau orice alte documente edificatoare legaleprin careofertantul sa-si sustina capacitatea economica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de serviciiefectuatein ultimii 3 aniinsotite de certificate debuna executiepentru cele mai importante, care vor continevalori perioadasi locul de prestare , beneficiari.2.Informatii referitoarela personalul tehnic de specialitateresponsabil de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentarea unei liste cu principalele prestari de serviciide proiectare efectuate in ultimii trei aniinsotite de acte constatatoare referitoarela indeplinirea obligatiilor contractualepentu cele mai importante dintre ele. Cel putin una din acesteprestari trebuie sa se referela un contractde proiectarea carui valoare sa fiemai mult de 240.000 ron, sau cel mult 3 contracte de proiectarecare din punct de vedere valoric sa fie mai mult de 330.000 ron.2.Prezentarea unei declaratiiprivind efectivulmediu anual al personaluluiangajat siceluiconducere insotit de CV-urilor personalului de conducere si a celui responsabil de indeplinirea contractului. Pentru specialitatile: arhitectura, rezistenta, instalatii electrice , sanitaresi termice, proiectantii responsabilide specialitatea respectiva, trebuie sa aiba o experientain domeniul proiectarii deminim 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2009 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate obtine de la sediul institutiei, L-J intre orele 08.00- 16.30 iar V intre 8.00-14.00 contra numerar depus la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 11:00
Locul: Politia Comunitara Sector 2, Sos. Pantelimon nr. 27, Sector 2, Municipiul Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti aiofertantilorprecum sipersonaluldesemnat pentru verificarea procedurala.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6 , sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3144642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195176, Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cap. IX.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Politiei Comunitare Sector 2.
Adresa postala: Sos. Pantelimon nr. 27, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021591, Romania, Tel.021/2525103, Fax: 021/2525014
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2008 12:25