Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare (PT+PAC+DDE si asistenta tehnica ) pentru proiectul ,, Modernizare strazi incartierul Petricani- Steaua Rosie -Plumbuita"


Anunt de participare numarul 135919/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel. +40 0212524446, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare (PT+PAC+DDE si asistenta tehnica ) pentru proiectul , , Modernizare strazi incartierul Petricani- Steaua Rosie -Plumbuita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediu prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura prestareaserviciilor de proiectare, precizate prin caietul de sarcini: Valoarea estimata totala fara TVA: 678.031, 10 LEI/156.416, 82EUROValoarea estimata totala este formata din:
? Valoarea pentru elaborarea documentatiei PT+DDE+PAC, inclusiv verificarea tehnica a proiectarii ? 603.156, 50 lei
Valoarea asistentei tehnice din partea proiectantului ? 74.874, 60 lei
Ofertantul are obligatia de a incadra valoarea ofertei pentru fiecare din serviciile de mai susin limitele valorice estimate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71246000-4-Stabilire si enumerare a cantitatilor necesare in constructii (Rev.2)
71251000-2-Servicii de arhitectura si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (PT+PAC+DDE si asistenta tehnica ) pentru proiectul , , Modernizare strazi incartierul Petricani- Steaua Rosie -Plumbuita
Valoarea estimata fara TVA: 678, 031.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante in cf cu art. 86 din OUG NR. 34/2006;
- Valoarea totala a garantiei de participare este de 12.800 lei- Perioada de valabilitate: 90 zile de la data data limita de depunere a ofertelor, - In cazul constituirii prin virament se va plati in contul: RO 37 TREZ 702 5006 XXX 000 197, deschis la Trezoreria Sector 2 , Beneficiar: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti. Ordinul de plata se prezintain copie cuconfirmarea sumeide catre banca cf art. 86 din OUG nr. 34/2006.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? In cazul constituirii prin instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara conform formularului nr 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireIn cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC autorit contr. va retine suma calculata conf art. 278^1 din OUG 34/2006, Garantia de buna executie a contract.in cuantum de 10% din pretul contract., fara TVA, se constit. printr-un instru. de garant. emis in conditi. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asigurari. In cazul in care constit. garantiei de buna execut se face prin scris. bancarase va utiliza form.nr. 16. Instru. de garantare va fi predat autori.contract. in origi. in cel mult 5 zile lucrat. de la data semnarii contract.de achiz. publicaLa solicit. Ofer, exprim. in cuprinsul prop. financiare, se va accepta si constit. garantiei de buna executie prin retineri succesive din fact.partiale, cu respect. Preved. art. 90, alin. (3) din HGR 925/2006. Cont. de disponibil distinct la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent (a se vedea HGR 1045/2011)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantii nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
. Ofert va declara pe propria rasp. ca indepli. cerinta privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, . Declaratia va fi prezentata in conformitate cuformular nr.1, original Cerinta nr. 2
Ofertantii nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Ofertantul va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul 2.
Declaratia va fi insotita de urmatoarele doua documente, care vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?:
1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura precum si tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat, de subcontractant, de tert sustinator, dupa caz.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici vor completa o declaratie care va fi prezentata in conformitate cu
art. 69^1din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare formular nr. 3, originalNota 1: Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati, de toti subcontractantii si de toti tertii sustinatori, dupa caz.
Nota 2: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
? Primar ?Neculai Ontanu? Director Executiv Directia Economica ? Ion Marin? DirectorExecutiv Directia Management Proiecte- Angela Toderita? Director Executiv-Directia Juridica- Elena Nita? Sef Serviciu SLCAAE -Victorita Bocea
? Sef Serviciu Legislatie, Contencios Administrativ in cadrul Directiei Juridice ? Monica Munteanu? Sef Serviciu Managementul Proiectelor ? Dan Viulet? ConsilierSLCAAE- Adina Popovici? ConsilierSLCAAE-Georgeta VizireanuCerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare calitatea pe care o auin cadrul procedurii
Operatorii economici vor completa o declaratie care va fi prezentata in conformitate cu Formularul 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).
Se va prezenta Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie lizibilacertificata conform cu original, din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic , emis de Oficiul Registrului Comertului, in luna in curs sau cu maxim30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor., care sa ateste caofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii;
Pentrupers. juridicestraine: Pentrua-si demonstra capacit. de exercit. a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu privire la media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara ce vizeaza cel mult ultimii 3 ani
Nota: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1
Luand in considerare specificul serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrul unui contract , ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a elabora toate tipurile de documentatiide proiectaresolicitate (proiect tehnic si detalii de executie, inclusiv proiect de autorizare a constructiei, asistenta tehnica)pentru lucrari de reabilitare/ modernizare strazi/ drumuri.Indeplinirea cerintei se poate demonstra prin prezentarea unuia sau mai multor contracte derulate in ultimii trei ani ( pana la data limita dedepunere a ofertelor); contractul sau contractele prezentate trebuie sa fi avut ca obiect elaborarea de documentatii de proiectare pentru lucrari de interventie vizand reabilitare/ modernizare strazi/drumuri, astfel incat, din toate contractele prezentate sa rezulte ca in baza acestora s-au elaborat toate documentatiile de proiectare solicitate ( proiect tehnic si detalii de executie, inclusiv proiect de autorizare a constructiei, asistenta tehnica) .
2
Ofert. trebuie sa demonstreze experienta de a derula contracte de valoare similara valorii estimate a contractului ce face obiectul prezentei proceduri. Ofertantul va prezenta un numar de maxim 3 contracte (copii ale partilor relevante de pe contractele respective ) a carorvaloare cumulatasa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului , respectiv 678.031, 10 lei derulate in ultimii 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) care sa confirme elaborarea uneia saumai multor documetatii de proiectarede tipul celor care vor face obiectul contract.
3
Luand in considerarevolumul si valoarea serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrulcontractului, operatorul economic sa demonstreze ca dispune prin orice modalitate (dotare proprie, inchiriere sau alte forme de detinere )echipamentele necesare pentru asigurarea calitati servicilor de proiectare in vederea executariicontractului.
Cerinta nr. 4
Informatii privindSubcontractantii(dupa caz)
Cerinta nr.5 . Ofertantulva facedovada ca detine un colectivminim de de experti cheie, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant cu respectarea urmatoarelor cerinte: Cerinte privind expertii cheie:
Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, capabil sa duca la bun sfarsit cu succes sarcinile definite prin prezentul document, astfel ca, in final, sa obtina indeplinirea obiectivului general si obiectivele specifice ale Proiectului, in conditiile respectarii cerintelor de calitate si a termenelor stabilite si incadrarii in bugetul prevazut.Membrii echipei Ofertantului vor avea experienta profesionala demonstrata specifica, conform sarcinilor pe care trebuie sa le indeplineasca.
Intrucat limba Proiectului este romana, toti membrii echipei Ofertantului trebuie sa posede un bun nivel de cunoastere al limbii romane.
cerinta nr 5 - continuareOfertantul poate utiliza si experti care sa lucreze in alte limbi cu conditia sa aiba suficienti traducatori in limba romana. Acestia trebuie sa fie competenti, intrucat singura limba oficiala a Proiectului este limba romana. In plus, Ofertantul va asigura personalul administrativ care este necesar echipei sale.
Expertii cheie se definesc ca fiind toti expertii care vor avea un rol important in implementarea contractului.Fiecare operator economic trebuie sa faca dovada ca detineun colectiv minim de experti cheie, dupa cum urmeaza:
1 coordonatorproiect
- Studii superioare de lunga durata;
-Minim 5 ani (dupa absolvireastudiilor superioare) experientademonstratain realizarea proiectelor de infrastructura rutiera.2 ingineri constructori- Sa aiba diploma universitara in domeniul drumuri in domeniul drumuri si poduri;
-Sa aiba experienta de minim 3 ani in elaborarea de proiecte tehnice.
cerinta 5 - continuare1 specialistelaborare documenteprivind Sistemul de Asigurare a Calitatii si consultanta in domeniul managementul calitatii in constructii (pe baza prevederilor Legii 10/1995, agreat de Ministerul Transporturilor
1 inginer topometrist- Sa aiba diploma universitara in geodezie - cartografie ;
- Sa aiba experienta in efectuarea de masuratori si realizarea de planuritopografice1 economist-Sa aiba diploma universitara in domeniu economic ;
-Sa aiba experienta in elaborarea documentelor economice ce fundamenteaza valoarea lucrarilor de investitie.Verificatori de proiect pe specialitatile prevazute in proiect1.Rezistenta si stabilitate (A4)
2.Siguranta in exploatare (B2)
3.Igiena si protectia mediului (D)Lista expertilor nu este limitativa, Consultantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a prevederilor Caietului de Sarcini
Standarde de asigurare a calitatii
Se vor prezenta documente emise de organi
sme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001-2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 13:00
Locul: sediul AdministrativSector 2 , str. Chiristigiilor nr.11-13Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare/Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor/ reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NOTA 1: In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Nota 2: Valoarea estimata totala fara TVA: 678.031, 10 LEI/156.416, 82EUROValoarea estimata totala este formata din: ? Valoarea pentru elaborarea documentatiei PT+DDE+PAC, inclusiv verificarea tehnica a proiectarii ? 603.156, 50 leiValoarea asistentei tehnice din partea proiectantului ? 74.874, 60 leiATENTIE: Ofertantul are obligatia de a incadra valoarea oferteiin limitele valorice estimate precizate mai sus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti- Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 0212096000 / 116, Email: [email protected], Fax: +40 0212096000, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer