Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare si consultanta in contructii specializata


Anunt de participare numarul 33989/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: str. Prahova, nr. 26, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA OLARU, Tel.0268428524, 0721983063, 0726203130, In atentia: Compartimentul Achizitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268421069
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii publice generale
Activitate (activitati)
Altele: asistenta sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare si consultanta in contructii specializata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aleea Sanzienelor, jud Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Proiectar faza PAC, PTh si DDE cu intocmirea caietelor de sarcini;
2. Servicii de consultanta in constructii specializate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222000-1 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
74141100-0-Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74231100-8-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 334, 401RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare in valoarea de 6600;garantie de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere la notar
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii- declaratie privind eligibilitatea, inclusiv pentru subcontractanti, daca este cazul;
- declaratie din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006, inclusiv pentru subcontractanti, daca este cazul;
- certificat constatator de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei, in original sau copie legalizata;
- certificat constatator eliberat de Oficiul Ragistrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional - copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant vizat de DGFP - copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afacei medie anuala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 700000 lei - copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Informatii privind capacitatea tehnica;
B. Standarde de asigurare a calitatiiA. - prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certifictae/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar;
- declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul la resursele de studii si cercetare;
- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii;
informatiile mai sus mentionate trebuie sa fie insotite de cv-uri sau copii ale certificatelor de atestare al personalului calificat, si pentru subcontractanti, daca este cazul;
- informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
- declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
-informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul;B. certificat ISO 9001:20001 - copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentare a doua contracte cu o valoare de minim 200000 lei - copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2161 din 26.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la casieria unitatii sau se va achia cu ordin de plata in contul RO96TREZ13124680220XXXXX Trezoreria Brasov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr. 5, Localitatea: brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Administrare Crese- compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Prahova, nr. 26, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Tel.0268428524, Email: [email protected], Fax: 0268428524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer