Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare si executia lucrarilor necesare implementarii PROIECTULUI INTEGRAT 322: Modernizare strazi in localitatile Fizes si Berzovia, comuna Berzovia judetul Caras-Severin,?Canalizare menajera sat Fizes si Berzovia, Alimentare c


Anunt de participare numarul 110161/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Berzovia (Consiliul Local al Primariei Comunei Berzovia)
Adresa postala:  Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Localitatea:  Berzovia, Cod postal:  327030, Romania, Punct(e) de contact:  Aurel Coriolan Luca, Tel. 0741/227910, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0255/525601, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare si executia lucrarilor necesare implementarii PROIECTULUI INTEGRAT 322: Modernizare strazi in localitatile Fizes si Berzovia, comuna Berzovia judetul Caras-Severin, ?Canalizare menajera sat Fizes si Berzovia, Alimentare cu apa sat Fizes, Renovare camin cultural localitatea Fizes, Reabilitare cladire destinata pentru proiecte de investitii in infrastructura sociala, asistenta dupa programul de scoala, tip ?After School"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str. Revolutia din Decembrie nr. 123, localitatea Berzovia, Comuna Berzovia, cod postal 327030, jud. Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari, pentru obiectivul: PROIECT INTEGRAT ?Modernizare strazi in localitatile Fizes si Berzovia, comuna Berzovia judetul Caras-Severin?; ?Canalizare menajera sat Fizes si Berzovia, comuna Berzovia, jud. Caras-Severin?; ?Alimentare cu apa sat Fizes, comuna Berzovia, jud. Caras-Severin?; ?Renovare camin cultural localitatea Fizes, comuna Berzovia, in scopul conservarii specificului local si mostenirii culturale?, ?Reabilitare cladire destinata pentru proiecte de investitii in infrastructura sociala, asistenta dupa programul de scoala, tip ?After School?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul 1: ?Modernizare strazi in localitatile Fizes si Berzovia, comuna Berzovia judetul Caras-Severin?Obiectivul 2: ?Canalizare menajera sat Fizes si Berzovia, comuna Berzovia, jud. Caras-Severin?Obiectivul 3: ?Alimentare cu apa sat Fizes, comuna Berzovia, jud. Caras-Severin?Obiectivul 4: ?Renovare camin cultural localitatea Fizes, comuna Berzovia, in scopul conservarii specificului local si mostenirii culturale?Obiectivul 5: ?Reabilitare cladire destinata pentru proiecte de investitii in infrastructura sociala, asistenta dupa programul de scoala, tip ?After School?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 522, 489RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 190.000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, masura 322 si contract Contract de finantare - C 322010951100059 din 08.06.2010 incheiat intre comuna Berzovia si APDRP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34din 2006, calitatea de participant la procedura; privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil 30 zile de la data emiterii, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.Certificat de inregistrare fiscala emis de Registrul Comertului in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, care sa ateste ca ofertantul nu are obligatii de plata la bugetul de stat, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare.Ofertantul va prezenta certificat de atestare fiscala emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta fisa de informatii generale, respectiv bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009 si bilantul contabil la data de 30.06.2010, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata, in copie inregistrate la D.G.F.P., (copie semnata si stampilata "conform cu originalul")
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de cel putin 9.200.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant); Situatia economico-financiara pentru exercitiile financiare: 2007, 2008, 2009 si la data de 30.06.2010 trebuie sa prezinte profit. Se va realiza un cash-flow pe o perioada de 5 luni de 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009 );
Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2005, 2006, 2007, 2008 si 2009);Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere:
- Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului- Lista personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului.Informatii despre dotarile:
Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport.Atestari profesionale
Certificat emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru intocmire documentatii obtinere avize, autorizatii in domeniul gospodaririi apelor;Certificat de atestare profesionala proiectare drumuri;Certificat de atestare profesionala pentru executia de lucrari de drumuri.Standardele pentru asigurarea calitatii:
- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent.
- Certificate de conformitate a produselor: mixtura asfaltica si beton de ciment, agregate natural.Standardele de protectie a mediului:
- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent.Standardele pentru asigurarea Managementului Securitatii si Sanatatii in Munca:
- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale in conformitate cu cerintele specificatiei OHSAS 18001 sau echivalent
Standarde de responsabilitate sociala:
- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Responsabilitatii sociale, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 8000 sau echivalent.Informatii privind protectia muncii:
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prestarea si finalizarea, in ultimii 3 ani pentru proiectare si 5 ani pentru executie, a cel putin: Proiectare: Alimentare cu apa - 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 64.000 lei fara TVA;Canalizare menajera ? 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 92.000 lei fara TVA;Drum: 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 100.000 lei fara TVA;Camin cultural - 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 17.000 lei fara TVA;After school - 1 contract proiectare (PT, DE). Valoarea cumulata - 19.000 lei fara TVA;Executie: Alimentare cu apa si statie tratare - Valoarea cumulata ? 1.000.000 lei fara TVA;Canalizare menajera si statie epurare - Valoarea cumulata - 3.450.000 lei fara TVA;Drum - Valoarea cumulata ? 4.200.000 lei fara TVA;Constructii civile - Camin cultural - Valoarea cumulata ? 260.000 lei fara TVA;Constructii civile - After school - Valoarea cumulata ? 280.000 lei fara TVA.Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere: Experti cheie - minim 14: Proiectare: - minim 6 ingineri cu specializari conform documentatiei de atribuire;Executia de lucrari: - minim 8 ingineri cu specializari conform documentatiei de atribuire;Personalul de conducere format din 4 ingineri cu experienta similara de minim 5 ani:
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 10:00
Locul: Str. Revolutia din Decembrie nr. 123, localitatea Berzovia, judetul Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane fizice/juridice imputernicite de ofertanti si alte persoane fizice/juridice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori din partea APDRP, Ministerul de Finante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322 - Contract de finantare - C 322010951100059 din 08.06.2010 incheiat deintre comuna Berzovia si APDRP.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren va avea loc in data de 01.11.2010, ora 10 am la sediul - Str. Revolutia din Decembrie nr. 123, Localitatea Berzovia, jud. Caras-Severin .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos. Nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Str. Tepes Voda nr.2, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256 498 054, Fax:  0256 498 092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA BERZOVIA
Adresa postala:  Str. Revolutia din Decembrie nr. 123, Localitatea:  BERZOVIA, Cod postal:  327030, Romania, Tel. 0255 525 910, Fax:  0255 525 910
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 07:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer