Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare, studii de teren, obtinere avize si acorduri, consultanta


Anunt de participare numarul 37235/27.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)
Adresa postala: STRADA PILISKE NR.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Punct(e) de contact: LEVENTE ZSUFFA, Tel.0267-340001, Email: [email protected], Fax: 0267-342679
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare, studii de teren, obtinere avize si acorduri, consultanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: oras Covasna, judet Covasna, strada Piliske nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de proiectare pentru investitia : Modernizarea statiei de epurare si extinderea retelei de canalizare in orasul Covasna
studiile de specialitateexecutate prealabil fazelor de proiectare propriu-zise studii de teren
proiect tehnic intocmire devize, antemasuratori, planuri, caiet de sarcini pentru lucrarile propriu-zise
obtinere avize si acorduri
memoriu justificativ si analiza cost beneficiu
intocmire documentatii tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor si acordului de mediu
detalii de executie dupa data avizarii proiectului tehnic consultanta si asistenta tehnica in perioada derularii lucrarilor proiectate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
studiile de specialitateexecutate prealabil fazelor de proiectare propriu-zise studii de teren
proiect tehnic intocmire devize, antemasuratori, planuri, caiet de sarcini pentru lucrarile propriu-zise
obtinere avize si acorduri
memoriu justificativ si analiza cost beneficiu
intocmire documentatii tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor si acordului de mediu
detalii de executie dupa data avizarii proiectului tehnic consultanta si asistenta tehnica in perioada derularii lucrarilor proiectate
Valoarea estimata fara TVA: 604, 596RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.12.2007 pana la 01.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3000 RON; Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si de stat pe baza O.G.nr.40/2006 si a H.G.nr.904/2007;Platile vor fi efectuate in functie de data transferarii si valorea fondurilor primite de la MMDD in baza conventiei semnate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane fizice si juridice romane si straine-asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neancadrarea in situtiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la buget de stat si local in original valabile la date depunerii ofertei, Certificat constatator emis de la oficiul registru comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Bilant contabil din anul 2006 vizat si inregistrat de organele competente(copie), completare formular informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
-Experienta similara
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare
-Certificat de atestare eliberat de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru intocmirea de proiecte hidroedilitare aferente lucrarilor in cauza(statie de epurare+canalizare) si documentatii tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor
-Declaratie privind partea/partile de contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
-Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara pentru un contract de servicii care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare de proiectare in valoare de 200.000 euro sau echivalent-CV pentru doua persoane specilaizate in constructii hidrotehnice-Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa indeplineasca cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, capacitatea tehnica si profesionala si situatia economico-financiara-Autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta (conform model Acord de subcontractare)-Fiecare asociat in parte trebuie sa indeplineasca cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea.In cazul asocierii mai multor operatori economici care depun oferta comunasituatia economico-financiara sicapacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de asociati in ponderea in care acestea iau partein asociatie.Asociatii trebuie si ele sa prezinta si sa completeze documentele si formularele solicitate, care vor fi incluse in oferta depusa de catre liderul asociatiei, desemnat ca atare de catre asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de prestare
15%
Descriere:
3.
Experienta si pregatirea profesionala
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 12:00
Locul: sala de sedinte a Consiliului Local oras Covasna din strada Pliske nr.1 oras Covasna, judet Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic a Consiliului Local oras Covasna
Adresa postala: strada Piliske nr.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Tel.(+4)0267.340880, Email: [email protected], Fax: (+4)0267.342679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer