Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de proiectare(PT+CS, DE) si lucrari la obiectivul de investitii-Amenajare rau Bega si afluenti in zona de lunca pe sector Leucusesti-Curtea


Anunt de participare numarul 69611/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -DIRECTIA APELOR BANAT
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Berlo, Tel.0256492097, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0256491798
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de proiectare(PT+CS, DE)si lucrari la obiectivul de investitii-Amenajare rau Bega si afluenti in zona de lunca pe sector Leucusesti-Curtea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: raul Bega si afluenti pe sectorul cuprins intre loc. Leucusesti si Curtea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare PT+CS, DEsi executie lucrari de constructii montaj mentionate si specificate clar in antemasuratori si in caietele de sarcini la obiectivul de investitii-
Amenajare rau Bega si afluenti in zona de lunca pe sector Leucusesti - Curtea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
45221000-2-Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45240000-1-Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sevorexecuta documentatiile tehnice faza PT+CS si DEsi lucrariledeconstructiimentionatesispecificateclarinAntemasuratorisiinCaieteledeSarcini: pentru Amenajare rau Bega si afluenti in zona de lunca pe sector Leucusesti - Curtea
Valoarea estimata fara TVA: 71, 670, 553RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 716700 RON ; garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea lucrarilor de proiectare si de executie lucrari de C+M
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare asigurata din credite externe si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la data atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita declaratie de eligibilitate;declaratie de neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006;declaratie de participant la procedura, cazier judiciar pentru persoanele din conducerea propusa pentru executia investitiei;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede. stat. (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara .incare. Candidatul / ofertantuleste rezident);Fisadeinformatiigenerale ;Certificat de inregistrare
Certificatconstatatoremisde oficiulregistruluicomertului, dincaresarezulteobiectulactivitatii si faptul ca nusuntinscrisementiunicuprivirelaaplicareaLegiinr. 85 / 2006privindprocedurainsolventei.
Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii, in original sau copie legalizata.
Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Toate documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, avand termen de valabilitate legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- obligatiicontractualeindesfasurarefatadealtibeneficiari. - informatiigeneralealeoperatoruluieconomic.-
-bilantuleconomicaprobatsiinregistrat la 31.12.2007. (copiesemnatasistampilatapefiecarepagina)
- fisaprivindinformatiilefinanciare exercitiufinanciarpozitiv. - rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ciframediedeafaceripeultimii3 (trei) anisafiecelputin 207.600.000 RON pentru lucrari , cel putin 7.375.000 RON pentru servicii de proiectare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisadeexperientasimilaraaofertantului: olistaalucrarilorexecutateinultimii5 (cinci) ani pentru lucrari si 3 (trei) ani pentru servicii de proiectare- recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti privind lucrarile, serviciile de proiectare si de verificare proiect.Recomandarileaferente lucrarilorexecutatepentru beneficiari / clientidinRomaniatrebuiesafie vizatedeInspectoratuldeStatinConstructii.
-pentru cele doua prestatii : lucrari si servicii de proiectare vor fi prezentate informatiiprivindpersonalultehnicde specialitateresponsabilpentruexecutialucrarilor cf. formular tip din doc. de atribuire;declaratia (formularul) vafiinsotitdeCV - uriale persoanelorresponsabiledirectcuindeplinireacontractuluisialeresponsabiluluicuverificareacalitatii
- efectivelemediianualealepersoanelorangajate.
- declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice pe specificul prestatiilor-certificatISO9001pentru managementul calitatii. - certificat de atestare ISO 14001 pentru managementul de mediu.
-Informatiiprivindmasuriledeprotectia muncii si protectiamediuluipecareoperatoruleconomiclepoateaplicaintimpulindepliniriicontractuluidelucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantultrebuiesaprezintecelputinuncontractsimilarfinalizatinvaloaredecelputin20.760.000RON. (insotit de procese verbale de receptie care sa faca dovada finalizarii contractului pe valoarea solicitata) pentru lucrari , respectiv in valoare de cel putin 737.500 RON pentru servicii de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei financiare
60%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii pentru lucrare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 78 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata depus la caseria unitatii sau numerar depus la caseria unitatii Directiei Apelor Banat
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2009 10:00
Locul: Romania, Timisoara, sediul Directia Apelor Banat, B-dul Mihai Viteazu 32, cod postal 300222
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii oficiali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel
Adresa postala: str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directia Apelor Banat
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazu nr. 32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Tel.0256/491848, Email: [email protected], Fax: 0256/491798
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2008 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer