Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor


Anunt de participare numarul 141130/15.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: LIGIA MIHAIU, Tel. +40 315003029, In atentia: LIGIA MIHAIU, Email: [email protected], Fax: +40 315003066, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Radiocomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de reparare si intretinere aautovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform caiet de sarcini.
Bucuresti .
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor care fac parte din parcul auto al S.N. Radiocomunicatii S.A pt.
LOTUL 1 Sediul centralLOTUL 2 Directia Operationala de Radiocomunicatii Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor care fac parte din parcul auto al S.N. Radiocomunicatii S.A pt.
LOTUL 1 Sediul central - 60 autovehicule
LOTUL 2 Directia Operationala de Radiocomunicatii Bucuresti- 52 autovehicule
Valoarea estimata fara TVA: 687, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot si este specificata in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006: prin virament bancar sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, cu respectarea urmatoarelor cerinte: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, care trebuie sa contina urmatoarea precizare: ?Garantie de participare la procedura de achizitie de Servicii de reparare si intretinere autovehicule?.Nr.cont: RO64 RNCB 0082 0435 6984 0003, BCR ? Sucursala Unirea; CIF: RO10881986.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va putea utilizamodelul din Formularul nr.12 din sectiunea Formulare si Modele.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricaredintre situatiile prevazute la art.87 alin.(1) din H.G. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.2781din OUG nr.34/2006 Garantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, garantia de buna executie se poateconstitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei respective in numerar.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va puteautiliza modelul din Formularul nr.13 din sectiunea Formulare si Modele.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Formularului nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Formularului nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.
- Prezentarea certificatelor de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor .Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010. - Prezentarea Formularului nr.3 si anexei acestuia, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.
Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- - Se va completa corespunzator Formularul nr.4 si anexa acestuia din sectiunea Formulare si Modele.In situatia participarii la procedura a unui grup de operatori cu oferta comuna, toate documentele solicitate la sectiunea III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, vor fi prezentate de toti membrii grupului.
In cazul in care grupul de operatori beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, atunciacesta/acestia din urma vor prezenta declaratii pe propria raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si 181 doar pt. lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2 Autorizatie tehnica de reparatii auto emisa de R.A.R. pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul/loturile pentru care se depune oferta.Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3 Autorizatie ITP. - Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia participarii la procedura a unui grup de operatori cu oferta comuna, documentelereferitoare la ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? vor fi prezentate de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentelein original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant.
Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte caare in dotarea sa cel putin urmatoarele tipuri de echipamente tehnice: elevator, stand de franare, utilaje pentru diagnoza si testare, utilaj pentru verificarea si reglarea computerizata a geometriei directiei.
Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Tarif manopera si pret piese schimb pondere 80% si cuprinde1.Tarif manopera mecanica (lei/ora) pondere 20%2.Tarif manopera electrica (lei/ora) pondere 20%3.Tarif manopera tinichigerie (lei/ora) pondere 20%4. Pret piese de schimb pondere 20% Punctajul pentru acesti factori de evaluare se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre ele, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare;b)pentru alt pret/tarif decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj astfel: Pn = (pret minim/pretn) x punctaj maxim alocat .Preturile care se compara sunt cele ofertate pentru fiecare lot pentru prestarea serviciului, fara TVA
2.
Timpul trecut de la notificarea defectiunii si pana la intrarea auto in reparatie
20%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Timpul trecut de la notificarea defectiunii si pana la intrarea auto in reparatie se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre timpii ofertati, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare;b)pentru alt timp decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj astfel: Pn = (timpul minim/timpuln) x punctaj maxim alocat. Termenul minim sub care nu se va puncta suplimentarpentru a nu se ajunge in situatia prezentarii de catre ofertanti a unor temene nesustenabile este de una ora (60 de minute) iar termenul maxim este de 3 zile (72 de ore), peste care oferta va fi declarata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2013 14:00
Locul: Sediul achizitorului din Bucuresti, Sos. Oltenitei 103, sector 4, sala Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Punctajul total al ofertelor se calculeaza prin insumarea punctajelor acordate factorilor de evaluare, ofertele urmand a fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajelor astfel obtinute.Punctajul total al ofertelor se calculeaza pe fiecare lot in parte.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, se vor departaja ofertele prin raportare la pret intrucat are cea mai mare pondere apoi la ceilalti factori de evaluare in functie de pondere si daca egalitatea persistaatunci se va solicita reofertarea pretului in plic inchis pentru departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic, Relatii Institutionale si Reglementari al S.N. Radiocomunicatii S.A.
Adresa postala: Sos Oltenitein nr.103, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel. +40 315003067, Email: [email protected], Fax: +40 315003072, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer