Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de reparare si intretinere autovehicule


Anunt de participare numarul 73388/10.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02544/B1
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Alescsandru Postolache, Tel.021/208.38.60, Email: [email protected], Fax: 021/208.38.90
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de reparare si intretinere autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de reparare si intretinere autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.2)
50114000-7-Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini nr.20
Valoarea estimata fara TVA: 326, 999RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 7% d9in valoare fara TVA a contractului, constituita sub una din formele prevazute in legislatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberata de ANAF; 4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale , pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale; Documentele de la pct. 4 si 5 , vor fi valabile la data deschiderii ofertei.
Pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana - cerinta obligatorie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane: 1.Cerificat Constatator, emis de Registrul Comertului cu cel mut 2 luni inainte de data deschiderii ofertei, care va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta si va fi emis pentru procedura;2. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana - cerinta obligatorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane: 1.Informatii privind experienta similara;2. Declaratie privind echipamentele tehnice din dotare;3. Autorizatie RAR, emisa pentru fiecare lot , valabila la data depunerii ofertelor.
Pentru persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana - cerinta obligatorie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoare produs dintre ora manopera si norma de timp pentru reparatii
50%
Descriere:
2.
valoare produs dintre ora manopera si norma de timp pentru revizii tehnice
30%
Descriere:
3.
garantia acordata pentru lucrari carenu necesita inlocuirea de piese de schimb
10%
Descriere:
4.
garantia acordata pentru lucrari care necesita inlocuirea de piese de schimb
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-15
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO55TREZ7005005XXX000144, deschis la ATCPMB, cod fiscal 11424532
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2009 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Anunturile viitoare vor fi publicate dupa apbrobarea bugetului pentru anul2010.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str, Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.Ap. N - U.M. 02544/B1
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, ,Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021/2083860, Fax: 021/2083890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer