Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic pentru elicopterele EC - 135


Anunt de participare numarul 57787/08.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative Unitatea Militara 0970 Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.021.319.31.91 Int. 17061, In atentia: Trailescu Petre, Email: [email protected], Fax: 021.319.31.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic pentru elicopterele EC - 135
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic pentru elicopterele EC - 135
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50212000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a elicopterelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de service, asistenta tehnica si suport logistic pentru 4 elicoptere tip EC - 135.
Valoarea estimata fara TVA: 966, 386RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului pentru perioada 01.01-30.04.2009
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formularul 12BDovada privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice/fizice romane-certificat de inregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare;Persoane juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documente de autorizare emise de Autoritatea Aeronautica Civila Romana;Certificat de autorizare emis de societatea producatoare a elicopterelor EC-135
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an/extrase de bilant/orice alte documente prin care operatorul economic isi poate prezenta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.- declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
plafonul minim privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 2.181.900 lei sau echivalent a 600.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatiile cu privire la lista principalelor prestari in ultimii 3 ani completarea formularului nr. 12 E
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea a minim un contract in valoare de 75.000 Euro fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ob. proc. repetitiv de ofertare este pretul/ora de manop. ind.cumulat cu pret. /ora de manopera asist. tehnica. Vor fi disponibile inf. privitoare la clasament.Se va desf. intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S9-9974 din 15.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: platibili inainte de obtinerea documentatiei, prin ordin de plata sau in numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul oricarui agent economic care a depus oferta, cu conditia de a prezenta cartea de identitate si o imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractele ce se vor incheia cu persoane fizice sau juridice straine se vor derula prin intermediul S.C. Comicex S.A., pentru si in numele Ministerului Internelor si Reformei Administrative Unitatea Militara 0970
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Savropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021314641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Soseaua Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.+4021323564, Email: [email protected], Fax: +0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act nelegal emis de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Soseaua Bucuresti Ploiesti, km. 8, 5, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.+40213193191, Email: [email protected], Fax: +40213193193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2008 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer