Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de silvicultura


Anunt de participare numarul 93034/13.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia pentru Tineret "Emil Racovita 2000"
Adresa postala: Vaslui, Str. Bucovinei, Bl. 436, Sc. D, Ap. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730047, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Hulubei, Tel.0235318636, Email: [email protected], Fax: 0235318636, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Olteanu Gheorghe
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Olteanu Gheorghe, Tel.0730 652307, In atentia: Ing. Olteanu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Olteanu Gheorghe
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Olteanu Gheorghe, Tel.0730 652307, In atentia: Ing. Olteanu Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Patronatul Roman Vaslui
Adresa postala: Str. Toma Caragiu, Nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730545, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Olteanu Gheorghe, Tel.0730 652307, In atentia: Ing. Olteanu Gheorghe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie nonguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: Voluntariat, parteneriat in cadrul proiectelor de mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de silvicultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Com. Dimitrie Cantemir, Jud. Vaslui, Perimetrele de ameliorare Manastire, Livada Manastire, Razesie Gusitei.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de silvicultura - lucrari de impaduriri, pana la inchiderea starii de masiv aplantatiilor, in perimetre de ameliorare(terenuri degradate)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor anexe la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 396, 793RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 27900 lei.Garantie de buna executie a contractului in cuantum de5% din pretul contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de mediu si alte surse.Cu ordin de plata, in termenul ofertat de la data receptionarii si facturarii serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna in cond. art. 44, alin. 1 si 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : informatii generale, declaratie de participant la procedura, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate fiscale privind plata impozitelor locale si catre stat, copii autentificate sau originale, valabile la datadeschiderii ofertelor, certificat de inregistrare ORC, copie, statutul societatii, atestate societate conform Ord. MAPDR nr. 88/2006 si conform Legii 138/2004 certificat constatator emis de registrul comertului, copii autentificate sau originale, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire :1.ultimele 3 bilanturi anuale depuse(la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008); 2.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.valoare minima :2750000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care un contract de prestare de servicii finalizat, insotit de documentul finalizator sau de procesul verbal incheiat laterminarea prestarii serviciilor aferente contractului; 2.Asigurarea cu personal atestat pentru respectarea calitatii serviciilor;3.Asigurarea tehnica pentru prestarea serviciilor;
4.Certficate care sa ateste respectarea standardelor de calitate, protectia mediului asigurarea sistemului desecuritatesi sanatate ocupationala(ISO 9001, 14001, OHSAS 18001).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim 5 contracte incluse in lista, valoare minima a contractului prezentat in copie mai mare de 1250000 lei;2.Atestat persoanaresponsabilacu executia conform Ord. MAPDR nr. 88/2006 si conform Legii 138/2004.3.Minim 5 tractoare U 650 sau de putere similara, echpate cu plug PP 3-30M, 2 tractoare de putere > 150CP echipate cu plug de desfundat laadancimea de 40 cm si disc greu.4.Se accepta copii conforme cu originalul.Nu se accepta documente care atesta ca sunteti in curs de auditare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31 din data de 08.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 16:00
Locul: Sediul Patronatului Roman Vaslui, Str. Toma Caragiu, Nr. 2, Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti, cu delegatie stampilata si semnata de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Pau, Nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia pentru tineret "Emil Racovita 2000"- Dan Hulubei
Adresa postala: Str. Bucovinei, Bl. 436, Sc. D, Ap. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730047, Romania, Tel.0235318636, Email: [email protected], Fax: 0235318636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2010 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer