Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Servicii de Supervizare a a lucrarilor din cadrul proiectului Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele SIBIU si BRASOV?


Anunt de participare (utilitati) numarul 127247/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala:  Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN STURZ, Tel. 0269 222916, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 223468, Adresa internet (URL):  http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Servicii de Supervizare a a lucrarilor din cadrul proiectului Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele SIBIU si BRASOV?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Aria geografica din Judetul Sibiu si Municipiul Fagaras constituite din localitatile si aglomerarile care vor beneficia direct sau indirect de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin proiect
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supervizare a lucrarilor din cadrul proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele Sibiu si Brasov? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 13, 716, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
49 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 200000 leiGarantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene (Fondul de Coeziune) = 76, 52%-Co-finantare nationala = 23, 48%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatde participare la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie cf cu originalul;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuiesafiemaimaresauegalacuechivalentulinlei a 20.000.000 lei
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofert. sa dov. ca in ult. 3 ani, impliniti la data term. lim pt dep. ofertei a prestat cel putin 1 contract de superviz lucr. similare(apa pot. si/sau apa uzata ), cu o val. de cel putin 12.000.000 lei. In cazul in care ofert. a avut calit. de asoc./sub-contract. acest lucru este accept. cu cond. ca val. din contr. Rez. ca urm. a aplicariiproc. care i-a revenit din respect. Contract (respectivele contracte cumulat ) sa indepl. pragul val. Stab. anterior.
Decl. priv. lista princ. prestari de servicii in ult. 3 ani
copii cf cu originalul dupa contr., rec., proc verb. si alte doc. care sa ateste prestarea c-tractuluiOfert. trebuie sa disp. de exp. principali si secundari
Decl.priv.efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de c-ducere pe anii 2008, 2009, 2010
Decl. priv dotarile spec. utilajele ech. tehnic mijl de transport si alte mijl. fixesi doc. suport
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele necesare desfasurari prezentului contract cf cu legile si normativele rom in vigoare
Certificat ISO 9001, ISO14001, OHSAS 18001 sau echiv.In cazul unei asoc., certif. vor trebui sa fie indep. de catre toti asoc.
Experti pe termen lung
Expert principal 1: Lider de EchipaExpert principal 2: Adjunct Lider de echipaExpert principal 3: Inginer Rezident 1, CL 1, CL2 .
Expert principal 4: Inginer Rezident 2, CL 3, CL4 , CL5 .
Expert principal 6: Inginer Rezident 4, CL 8.
Expert principal 7: Inginer Rezident 5, CL 7 , CL9 .
Expert principal 8: Inginer Rezident 6, CL 10, CL11 .
Diriginti de santier? 11 persoane
Experti pe termen scurt:
Inginer de Proces STAP ? 1 persoana
Inginer de Proces SEAU ? 1 persoanaProiectant retele hidroedilitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Mod de intelegere al obiectivelor
25%
Descriere: mod intelegere a obiectiv.si a rezult.
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
10%
Descriere: Metodologie prestare servicii
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR,
25%
Descriere: Organiz. si planif. in timpul activitatilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
POS Mediu Supervizare 2/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 10:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de EvaluareReprezentantii Imputerniciti ai OfertantilorObservatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos nr6 sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -, Adresa internet (URL):  --------------------------------
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa Canal S.A.Birou Juirdic
Adresa postala:  Str Eschil nr6, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Tel. 0269222916
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer