Licitatie Publica - Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor pentru proiectul Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel Nou Suceava, COD SMIS 11520, finantat in cadrul Programului Operation
Valoarea Contractului:
10.000 RON
Castigatorul Licitatiei: ZAMA GH. MARIANA - ÃŽNTREPRINDERE INDIVIDUALA
10.000 RON
Castigatorul Licitatiei: ZAMA GH. MARIANA - ÃŽNTREPRINDERE INDIVIDUALA
Anunt de atribuire numarul 97141/12.05.2010
Informatii anunt de participare asociat 83507
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210.148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor pentru proiectul Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel NouSuceava, COD SMIS 11520, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, pe Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel NouSuceava, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor pentru proiectul Modernizare, dezvoltare si echipare a ambulatoriului de specialitate la Spitalul Judetean de Urgenta Sf. Ioan cel NouSuceava, COD SMIS 11520, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, pe Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
10, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 4.548 din 29 martie 2010, este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 6372 Denumirea: Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor
V.1) Data atribuirii contractului 5/6/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ZAMA GH. MARIANA - INTREPRINDERE INDIVIDUALA
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 31, bl. E20, sc. B, ap.1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720282, Romania, Tel.0723 334 952, Fax: 0330 815 546
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 10000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, pe Axa prioritara 3
VI.2) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 12:31