Licitatie Publica - Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de co
Anunt de participare numarul 67061/24.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURES
Adresa postala: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430302, Romania, Punct(e) de contact: SIMINA DANIEL VASILE, Tel.0262-224031, Email: [email protected], Fax: 0262-224005, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Pe raza judetului Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru lotul nr. 1 Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Vadu IzeiContract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru loturile de la 2 la 62.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare se va incheia pana la sfarsitul anului 2008, cu posibilitatea suplimentarii prin act aditional pentru anul 2009, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in limita existentei creditelor bugetare cu aceasta destinatie pentru lotul 1.Scopul contractului este reprezentat de asigurarea sanatatii publice si a sanatatii animalelor, a trasabilitatii animalelor si a materialului germinativ de origine animala, in corelatie directa cu sistemul de etichetare si marcare utilizat pentru produsele si subprodusele obtinute de la acestea.Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare se va incheia pana la sfarsitul anului 2008, cu posibilitatea suplimentarii prin act aditional pentru anul 2009, in conformitate cu prevederile legale in vigoare pentru loturile de la 2 la 62.Scopul contractului este reprezentat de asigurarea trasabilitatii animalelor si a materialului germinativ de origine animala, in corelatie directa cu sistemul de etichetare si marcare utilizat pentru produsele si subprodusele obtinute de la acestea.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 737, 645.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Declaratie privind eligibilitatea (se va completa Formularul 12A din documentatia de atribuire).1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica (se va completa Formularul 12B din documentatia de atribuire).1.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 12C din documentatia de atribuire).1.4. Certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.1.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii (Formularul A din documentatia de atribuire).Situatia economico-financiara: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul financiar pe ultimul an sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale, pentru a putea fi declarat calificat, ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) diploma/adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate; b) atestatul de libera practica; c) declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
in temeiul art. 15 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 09:00
Locul: DSVSA Maramures, str Vasile Alecsandri nr 66 Baia Mare, Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor are dreptul sa asiste ofertantul sau un delegat pe baza de delegatie valabila semnata si stampilata.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavreopolis nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.021.3104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE, NR. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264.596110, Email: [email protected], Fax: 02645.92322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic DSVSA Maramures
Adresa postala: str Vasile Alecsandri nr66, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430302, Romania, Tel.0262.224031, Fax: 0262.224005
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 12:32