Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de co


Anunt de participare numarul 47546/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Buzau
Adresa postala: minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120081, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Isvoranu, Tel.0238-725001, Email: [email protected], Fax: 0238-725003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: circumscriptiile sanitare veterinare de asistenta din cadrul judetului Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este reprezentat de asigurarea sanatatii publice si a sanatatii animalelor, a trasabilitatii animalelor si a materialului germinativ de origine animala, in corelatie directa cu sistemul de etichetare si marcare utilizat pentru produsele si subprodusele obtinute de la acestea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu caietele de sarcini intocmite pentru fiecare circumscriptie sanitara veterinara de asistenta
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 1%, calculata pe fiecare lot in parte, conform anexei B;garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data de 19.05.200 si ulterior.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Situatia economico-financiara-Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima rezultatul exercitiului financiar pe anul 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara/echivalenta, o lista a principalelor servicii sanitar-veterinare similare/echivalente prestate in ultimul an, continand valori, perioade de prestare, beneficiar, recomandaredin partea D.S.V.S.A Buzaupentru medicul veterinar de libera practicaparticipant la licitatie, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitatecare va fi implicat in activitatile sanitare veterinare concesionate , insotite de C.V.-uri privind competenta profesionala si activitatea desfasurata, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precumsi ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta realizarea in ultimul an a unor servicii sanitar-veterinare similare/echivalente cu cele care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire-Prestatorul este obligat sa dispuna de un numar minim deangajati in conformitate cu fiecarecaietde sarcinipentru care depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
In conformitate cu OG nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu Legea nr. 160/1998 privind oragnizarea si exercitarea profesiei de medic veterinar-Republicare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata in contul D.S.V.S.A. Buzau sau prin numerar la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 12:00
Locul: Sediul D.S.V.S.A. Buzau, mun. Buzau, str. Horticolei nr. 58 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , numai pe baza de imputernicire si observatorii desemnati prin lege.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se incheie pana la data de 31.12.2008, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pentru primele 4 luni ale anului 2009, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic sau Compartimentul achizitii-investitii din cadrul D.S.V.S.A. Buzau
Adresa postala: Mun. Buzau, str. Horticolei nr. 58 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120081, Romania, Tel.0238.725001, Email: [email protected], Fax: 0238.725003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer