Licitatie Publica - contract de servicii de supraveghere prevenire si control al bolilor la animale si de identificare a acestora
Anunt de participare numarul 18130/09.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJ
Adresa postala: ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA PETRUTA, Tel.0260/612124, In atentia: compartiment achizitii d-na CIURBE IUSTINA, Email: [email protected], Fax: 0260/660152, Adresa internet (URL): ZALAU str. Tipografilor nr. 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii de supraveghere prevenire si control al bolilor la animale si de identificare a acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: locurile indicate in fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini-circumscriptii sanitare veterinare de asistenta din raza judetului salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, corectare erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini si fisa de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 279, 175RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare cf fisa de date a achizitiei in valoare totala de 12730 lei, defalcata pe loturi in parte in anexa loturi ;garantia de buna executie 5% dinvaloarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare si venituri proprii, plata se va face in contul furnizorului cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cf fisa de date Declaratie privind eligibilitatea . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cf fisa de date) Fisa de informatii generale, bilantul contabil 2006, vizat si inregistrat , sau declaratia privind venitul realizat, in cazul veniturilor realizate din activitati independente (cabinete medicale).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisa de date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara o lista a principalelor servicii prestate in ultimul an, informatii referitoare la personalul de specialitate la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum ale persoanelor responsabile pentru indeplinire , atestatul de libera practica , declaratie pe propria raspundere ca ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cf fisa de date . Prestatorul este obligat sa dispuna de un numar minim de 1 angajat. Se va face dovada realizarii in anul 2007 a unor servicii sanitar-veterinare similare/echivalente cu cele care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
medicilor veterinari cu libera practica
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 10:00
Locul: ZALAU STR. TIPOGRAFILOR NR. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor. observatori desemnati de UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: office@cnsc. ro, Fax: 0040-021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE NR. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic DSVSA Salaj
Adresa postala: str. Tipografilor nr. 4, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450122, Romania, Tel.0260/612124, Fax: 0260/660152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 12:25