Licitatie Publica - Contract de servicii de supraveghere,prevenire si control, servicii de identificare si inregistrare a animalelor
Anunt de participare numarul 76665/04.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel.0264445729, Email: [email protected], Fax: 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA si pt SIGURANTA ALIMENTELOR CLUJ
Adresa postala: P-ta 1 Mai nr 1-2 in incinta FABRICII UNIREA etaj II la secretariat, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/447997, In atentia: in atentia Compartimentului Achizitii Investitii, Fax: 0264/447997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control, servicii de identificare si inregistrare a animalelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Circumscriptiile Sanitar Veterinate ale judetului Cluj - 6 loturi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 264, 198.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantumul stabilit in Fisa de date.garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat inclusiv cele locale. precum si a contributiilor sociale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Se va depune bilantul contabil pe ultimul an vizat si inregistrat de organele competente.
Pt persoane fizice se va depune Declaratia speciala privind veniturile realizate inreg.la Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
-prezentarea unei diplome/adevetinte de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate.
-prezentarea atestatului de libera practica.
-certif de inregistrare in Registrul unic al cabinetelor medicale veterinare emis de Colegiul Medicilor Veterinari.
-declaratie pe propria raspundere privind respectarea cerintelor legate de protectia mediului, protectia muncii si cond de munca.
- declaratie pe propria raspundere conf caruia ofertantul cunoaste modul de operare a computerului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
in temeiul art.15 alin (2) din Ordonanta Guvernului nr.42/2004 privind org.activ.sanitar-veterinare si pt sig alimentelor, cu modif si completarile ulterioare si al art 4 din Legea nr.160/1998 pt.org si exercitarea profesiunii de medic veterinar, republicata cu modif si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: Sediul DSVSA Cluj P-ta 1 Mai nr.1-2INCINTA Fabricii Unirea etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: str.Dorobantilor nr.2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/596110, Fax: 0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor cap IX - solutionarea contestatiilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare inclusiv OUG 19/2009.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul DSVSA Cluj
Adresa postala: P-ta 1 Mai nr 1-2 in incinta Fabricii UNIREA etaj II, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/447997, Fax: 0264/447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 12:49