Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de telefonie fixa si inchiriere de linii de comunicatii terestre


Anunt de participare numarul 133221/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Mariana Popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de telefonie fixa si inchiriere de linii de comunicatii terestre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediile M.A.I.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 24, 272, 230.94RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Servicii de telefonie fixa si inchiriere de linii de comunicatii terestre pentru toate unitatile M.A.I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
64214400-3-Inchiriere de linii terestre de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 272, 230.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul 485.400 lei. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Mod de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de asigurari, care se va prezenta in original, conf. Formular nr. 9.- prin virament bancar: RO 86TREZ7005005XXX000168 Cont deschis la D.T.M.B., Cod fiscal 4267095.-prin depunerea unei sume de bani la casieria M.A.I.?Directia Generala Financiara din Str. Eforiei, nr.3-5, Parter, Sector 5, Bucuresti conform art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G.925/2006.Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune o contestatie care este respinsa de CNSC ca nefondata, in conformitatecu art. 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de9.987, 22 lei.- In cazul in care operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM. Cuantumul garan?iei de buna execu?ie este de 10% din pre?ul contractului subsecvent aferent acordului cadru, fara T.V.A.Forma de constituire a garan?iei de buna execu?ie: Conform prevederilor art. 89, 90 alin.(1) ?i (2), 91 ?i 92 alin.(2) din H.G. 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta are obliga?ia de a depune ata?at dovezii de constituire a garan?iei de buna execu?ie declara?ie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaFormularulnr. 3 depus in original (lider, asociat, tert).
Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr.4 (in original) si urmatoarele:
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
3. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
4. Cazier fiscal al companiei (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 3 si 4 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se acceptaprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c^1 si d) din O.U.G.34/2006 modificata prin Legea 279/2011.Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 2 in original ? lider, asociat, subcontractor).
- In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta Formularul nr. 2.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie Completare Formular nr. 6 - in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr.13. (in original).Persoane cu func?ie de decizie: Alexandru Dumitrana, Tudor Danu?, Florin Cosmoiu, Romica Marinescu, Emil Lungu.
NOTA : - Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este castigator la finalul procedurii, acesta trebuie sa prezinte originalul documentelor , in terme de 3 zile de la primirea comunicarii.
Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica financiaraa) Informatii generale. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
b) Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente. Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
c) Informatii privind media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaa) lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Prestarile de servicii sevor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
b) lista privind asociatii / subcontractantii Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asocierein care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr.1
Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformISO 9001, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 10:30
Locul: M.A.I. - D.A.A.C.T.I., str.Leaota nr. 2A sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
numarul participantilor din partea aceluiasi ofertant sa nu fie mai mare de 2 la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: PiataRevolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 0213037080, Email: [email protected], Fax: +40 0213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer