Licitatie Publica - Contract de servicii de vanzare a biletelor de avion si servicii de voiaj
Anunt de participare numarul 114984/04.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Mirela BEJGU, Codruta MERAN, Tel. 0372845570, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de vanzare a biletelor de avion si servicii de voiaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 951, 335RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de vanzare a biletelor de avion (transport aerian intern si international) si servicii de voiaj pentru angajatii ANCOM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63512000-1 - Vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev.2)
60420000-8-Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Estimare cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru: minim 300 bilete ? maxim 3000 bilete pentru deplasari interne si internationale;
2. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza a fi atribuite pe durata acordului cadru: minim 1 bilet ? maxim 15 bilete pentru deplasari interne si internationale;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 951, 335RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 10.000 lei. Garantie de privind indeplinirea obligatiilor asumate prin acordul-cadru in cuantum de 10.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal.
3.1. Persoane juridice romane - Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau original, certificat constatator /extras de registru emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, eliberat ulterior datei de 18.02.2011.
3.2. Persoane fizice romane - Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau original, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, ulterior datei de 18.02.2011.3.3. Persoane juridice/fizice straine - Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea de servicii de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara.2. Acreditarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.In scopul demonstrarii experientei similare, ofertantul va prezenta, in original, Lista principalelor prestari de sevicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 (trei) ani, a indeplinit cel putin 3 (trei) prestari a unor servicii de vanzare a biletelor de avion si servicii de voiaj.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii serviciilor mentionati in formular, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor asumate.2. Ofertantul va prezenta, in copie sau original, acreditarea ca membru I.A.T.A. ? International Air Transport Association.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2011 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti str. Delea Noua nr.2 sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor, in baza unor imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: str. Delea Noua nr. 2 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. 0372.845.339, Email: [email protected], Fax: 0372.845.402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2011 11:51