Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII DE VERIFICARE TEHNICA SI REPARATII PERIODICE VAGOANE
Anunt de participare numarul 79480/08.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: DRUMUL TABEREI, NR, -9, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN MILITARU, Tel.0213155485, INT. 236; 0733867948, Email: [email protected], Fax: 0213152165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII DE VERIFICARE TEHNICA SI REPARATII PERIODICE VAGOANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SEDIUL (PUNCTUL DE LUCRU) PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 000 si 428, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: MINIM 1 CONTRACT, VALOARE 132000 LEI FARA TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EFECTUAREA VERIFICARILOR (REVIZIILOR) TEHNICE SI REPARATIILOR PERIODICE LA VAGOANELE TRENULUI DE COMANDAMENT AL MINISTERULUI APARARII NATIONALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 VAGOANE SPECIALE, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 132, 000 si 428, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G. DE PARTICIPARE PRIN SCRISOARE BANCARA, OP SAU DEPUNERE NUMERAR LA CASIERIA UNITATII. G. DE BUNA EXECUTIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, 5% DIN VAL. CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA DIN FONDURI PROPRII, PRIN VIRAMENT IN CONTUL DE TREZORERIE AL PRESTATORULUI, DUPA RECEPTIA CANTITATIVA SI CALITATIVA A SERVICIILOR PRESTATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VOR PREZENTA: DECLARATIE ELIGIBILITATE; DECLARATIE NEINCADRARE IN PREV. ART. 181 DIN OuG 34/2006; CERTIF. ATESTARE FISCALA PERSOANE JURIDICE; CERTIF. ATESTARE FISCALA IMPOZITE SI TAXE LOCALE; FISA INFORMATII GENERALE, CERTIF. CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; DOCUMENTE DE INREGISTRARE/ATESTARE PROFESIONALA PENTRU PERS. JURIDICE STRAINE; AUTORIZATII DE FURNIZOR FEROVIAR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII AVAND ACELASI COD C.P.V. IN ULTIMII 3 ANI; DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND RESURSELE TEHNICE SI UMANE ANGAJATE IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI; LISTA SUBCONTRACTANTILOR; ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE; CERTIFICAT ISO 9001:2001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALAOREA SERVICIILOR PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI TREBUIE SA FIE CEL PUTIN 141000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ELEMENTE LA OFERTARE: PRETUL; DATA INITIERE ETAPA LICIT. ELECTR.: 3 ZILE DE LA COMUN. REZULT. EVAL. INITIALE A OFERTELOR; INF. DISPONIBILE: CLASAMENTUL; NR.RUNDE: DOUA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S9-011789 din 15.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 10:00
Locul: Unitatea Militara 02574 Bucuresti, sectorul 6, Drumul Taberei 7-9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR, REPEREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTATII AUTORITATILOR NATIONALE DE VERIFICARE A ACHIZITIILOR PUBLICE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ACORDUL-CADRU SE ATRIBUIE OPERATORILOR ECONOMICI CARE PREZINTA OFERTE DECLARATE ADMISIBILE, IN CONDITIILE PREVEDERILOR ART. 37 ALIN. (1) DIN HG 925/2006. CONTRACTELE SUBSECVENTE SE ATRIBUIE PE BAZA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE PRECIZAT LA PCT.IV 2)., IN URMA RELUARII COMPETITIEI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, nr. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI - SECTIA A VIII-A DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-111, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-332.35.64, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECTIA JURIDICA A U.M. 02574 BUCURESTI
Adresa postala: DRUMUL TABEREI NR. 7-9, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 061352, Romania, Tel.0213195858 INT.2615, Fax: 0213153504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 10:06