Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII DE VERIFICARE TEHNICA SI REPARATII PERIODICE VAGOANE


Anunt de participare numarul 43725/16.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: DRUMUL TABEREI NR. 7-9, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: MILITARU CRISTIAN, Tel.0213155485 int 236, 237, Email: [email protected], Fax: 0213152165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII DE VERIFICARE TEHNICA SI REPARATII PERIODICE VAGOANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SEDIUL (PUNCTUL DE LUCRU) PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EFECTUAREA VERIFICARILOR (REVIZIILOR) TEHNICE SI REPARATIILOR PERIODICE LA VAGOANELE TRENULUI DE COMANDAMENT AL MINISTERULUI APARARII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 VAGOANE
Valoarea estimata fara TVA: 468, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G. DE PARTICIPARE PRIN SCRISOARE BANCARA SAU DEPUNERE NUMERAR LA CASIERIA UNITATII, 5000 LEI.G. DE BUNA EXECUTIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, 5% DIN VAL. CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA DIN FONDURI BUGETARE, PRIN VIRAMENT IN CONTUL DE TREZORERIE AL PRESTATORULUI, DUPA RECEPTIA CANTITATIVA SI CALITATIVA A SERVICIILOR PRESTATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VOR PREZENTA: DECLARATIE ELIGIBILITATE; DECLARATIE NEINCADRARE IN PREV. ART. 181 DIN OuG 34/2006; CERTIF. ATESTARE FISCALA PERSOANE JURIDICE; CERTIF. ATESTARE FISCALA IMPOZITE SI TAXE LOCALE; FISA INFORMATII GENERALE, CERTIF. CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI; DOCUMENTE DE INREGISTRARE/ATESTARE PROFESIONALA PENTRU PERS. JURIDICE STRAINE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE CER
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VOR PREZENTA: LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII AVAND ACELASI COD C.P.V. IN ULTIMII 3 ANI; DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND RESURSELE TEHNICE SI UMANE ANGAJATE IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI; LISTA SUBCONTRACTANTILOR; ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE; CERTIFICAT ISO 9001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALAOREA SERVICIILOR PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI TREBUIE SA FIE CEL PUTIN 150000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: DEPUNERE NUMERAR LA CASIERIA UNITATII, IN ZILELE LUCRATOARE INTRE ORELE 12.30 - 15.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 10:00
Locul: SEDIUL UM 02574 - DRUMUL TABEREI 7-9, SECTOR 6, BUCURESTI, COD 061352
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANTII AUTORITATILOR DE VERIFICARE A ACHIZITIILOR PUBLICE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NU SUNT
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-332.35.64, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridica a U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.0213195858 int.2615, Fax: 0213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer