Licitatie Publica - Contract de servicii externalizare bucatarie
Anunt de participare numarul 61341/13.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL ORASENESC DR. MARIA BURGHELE BUFTEA
Adresa postala: BUFTEA STR STUDIOULUI NR 5 JUD ILFOV, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: SILVIU ANGHELOV, Tel.0213515295;0722656550, Email: [email protected], Fax: 0213515295
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii externalizare bucatarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Buftea, str. Studioului, nr.5, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Prestarea serviciilor de preparare si sevire a hranei pentru bolnavii internati in spital
-Se solicita respectarea ordinului 914/2006 al MSP privind normele de autorizare a spitalelor cu paturi(servire hrana) si HG 429/2008 privind nivelul alocatiilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
55520000-1-Servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea estimata este de 330600lei fara TVA pentru preparare si servire hrana la care se adauga pretul produselor alimentare care intra in procesul de productie functie de valoarea alocatiilor de hrana atribuite conform legislatiei in vigoare/zi/bolnav.
Valoarea estimata fara TVA: 330, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare 5 000 lei-Garantie de buna executie 5% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri din bugetul de venituri si cheltuieli
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OG34/2006.
-Certificat constator emis de Camera de comert.
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare conforma cu obiectul achizitiei.
-Certificate constatoare privind plata impozitelor la bugetul generalconsolidat si la bugetele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
-Scrisoare de bonitate din partea uneiinstitutii bancare.
-Fisa de informatii generale.
-Informatii privind situqatia financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu contractele executate in ultimi 3 ani.
-Obligatii contractuale in desfasurare
- Recomandari din partea altor beneficiari
- Experienta similara( referinte relevante pe ultimii 5 ani- preparare meniuri)
- Declaratie privind subcontractantii(daca este cazul)
- Declaratie privind utilajele
- Declaratie care sa contina informatii privind dotarile specifice cu echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe
- Declaratie de efectiv mediu de personal
- Declaratie pe p[roprie raspundere privind respectarea conditiilor de SSM
- Autorizatie sanitara de functionare
- Autorizatie sanitara pentru mijl. de transport
- Declaratie pe proprie raspundere ca va prelua intregul personal conform Ordinului MSP nr. 886/2006
- Autoriizatie sanitar-veterinara pentru locatie uinde se prepara hrana
-Prezentarea Certificatului ISO pentru activitatea de cantine si alte unitati de preparare a hranei, cod CAEN 5551, 5552
-Prezentarea Certificatului HACCP ( poate fi si in curs de implementare)pentru activitatea de cantina si alte unitati de preparare a hranei cod CAEN 5551, 5552
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita ca ofertantul sa fi executat minim 2 contracte similare in ultimii trei ani-Se solicita ca ofertantul sa aiba in derulare minim un contract similar- Se solicita cel putin o recomandare din partea beneficiarilor/ clientilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1003/06.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 11:00
Locul: La sediul institutiei din oras Buftea, str. Studioului, nr. 5, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti inputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Orasenesc, , Dr. Maria Burghele" Buftea
Adresa postala: Str. Studioului nr. 5, judet Ilfov, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Tel.021/3515295, Email: [email protected], Fax: 021/3515295
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 10:47