Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII FINANCIARE, CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT - LINIE DE FINANTARE PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR FINANCIARE PENTRU REALIZAREA UNOR INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL IN COMUNA SADU


Anunt de participare numarul 24120/20.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SADU
Adresa postala: STR. I.M. KLEIN, NR. 36, Localitatea: Sadu, Cod postal: 557220, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN-DUMITRU-IOAN IVAN, Tel.0269-568119, Email: [email protected], Fax: 0269-568027, Adresa internet (URL): www.sadu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII FINANCIARE, CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT - LINIE DE FINANTARE PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR FINANCIARE PENTRU REALIZAREA UNOR INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL IN COMUNA SADU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Sadu, Jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE SERVICII FINANCIARE, CONTRACTAREA UNUI IMPRUMUT - LINIE DE FINANTARE PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR FINANCIARE PENTRU REALIZAREA UNOR INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL IN COMUNA SADU IN SUMA TOTALA DE 1.500.000 LEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA CREDITULUI BANCAR: 1.500.000 lei, MONEDA CREDITULUI: RON, perioada de acordare 15 ani (180 luni)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare la procedura este de 25.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face din fondul bugetului local, in conformitate cu HCL Sadu, Nr.43/2007, OUG nr 34/2006, HG nr. 925/2006, Legea 337/2006, Legea 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru ca ofertantii/candidatii sa fie declarati eligibili nu trebuie sa se afle in una din situatiile prevazute la art.181, si trebuie sa faca dovada eligibilitatii cf art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin L.nr.337/2006;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatia de functionare privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila pentru 2007/ altele echivalente;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (raportul anual pentru ultimii 3 ani); declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; nivelul curent al capitalului propriu al bancii/institutiei financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minimum 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor finantari acordate in ultimii trei ani institutiilor publice, continand valori, perioade de creditare si beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
existenta finantarilor de valori similare (peste 1.500.000 lei) acordate institutiilor publice in ultimii trei ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Accelerarea procedurii permite finantarea lucrarilor pentru alimentarea cu apa si canalizarea comunei Sadu in 2007. Pana in acest moment a fost asteptata finantarea lucrarilor prin OG7/2006.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
finantari similare (>1.500.000 lei) acordate institutiilor publice in ultimii trei ani; doc. de autorizare a candidatului ca banca; cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani: min 500.000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Perioada de maturitate
5%
Descriere:
2.
Dobanda
70%
Descriere:
3.
Comision total estimat
15%
Descriere:
4.
Garantii suplimentare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2561/13.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: De pe SEAP-gratuit;pe hartie contra-cost, secretariat prim. Sadu; Plata numerar la cas. primariei;virament: RO70 TREZ 5802 4700 271X XXXX, Trez.Cisnadie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
08.08.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2007 15:00
Locul: Primaria Comunei Sadu, str. I.M. Klein nr. 36, Jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCEVAP, repezentanti imputernicti ai candidatilor/ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, Primaria Comunei Sadu
Adresa postala: str. I.M. Klein nr. 36, Localitatea: Sadu, Cod postal: 557220, Romania, Tel.0269/568119, Email: [email protected], Fax: 0269/568027
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2007 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer