Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII FINANCIARE DE ACORDARE CREDIT PE TERMEN LUNG, IN VEDEREA REFINANTARII UNUI CREDIT CONTRACTAT DE ORASUL PANCIU


Anunt de participare numarul 135408/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Strada Mihai Viteazu, nr.2 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel. +40 237/275811, Email: [email protected], Fax: +40 237/276137, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII FINANCIARE DE ACORDARE CREDIT PE TERMEN LUNG, IN VEDEREA REFINANTARII UNUI CREDIT CONTRACTAT DE ORASUL PANCIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Panciu judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE SERVICII FINANCIARE DE ACORDARE CREDIT PE TERMEN LUNG, IN VEDEREA REFINANTARII UNUI CREDIT CONTRACTAT DE ORASUL PANCIU SI SCADENT LA DATA DE 30.09.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE URMARESTE ACIZITIONATEA UNUI CREDIT PE TERMEN LUNG, IN VEDEREA REFINANTARII UNUI CREDIT CONTRACTAT DE ORASUL PANCIU SI SCADENT LA DATA DE 30.09.2011 - PE O PERIOADA DE ACORDARE DE MIN. 5 ANI (60 DE LUNI), MAX: 10 ANI (120 DE LUNI)
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 1.348.561 lei - formata din dobanda de 1.340.015, 87 lei si comision de acordare 8.544, 66 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 348, 561RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 26.900lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor. Cont Trezorerie utilizat: RO25TREZ6945006XXX000036 deschis la Trezoreria orasului Panciu.- prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al orasului Panciu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea - si cazier judiciar/certificat echivalent.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 12B
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.
Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.
Fiecare candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 12E
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Panciu sunt:
- D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar
- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate
- D-na CRISTIAN GABRIELA - director executiv
-D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate
-D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii
-D-nul ADIMEI VASILE - referent biroul agricol. Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??) din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa solicite ofertantului declarat castigator transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pa ultimi 3 ani
1. Bilanturile contabile la data de 31.12.2011, 31.12.2010 si 31.12.2009, inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?; In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2009, 2008.
2. Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)sa fie de minim2.690.000 RON, fara TVA.
Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii financiare din ultimii 3 ani
Experienta similara:
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim cinci contracte din care sa rezulte finantari similare cu cele care fac obiectul prezentului contract, in valoare cumulata de minim 1.340.000 lei.
Existenta documentelor ce autorizeaza functionarea candidatului ca banca, potrivit normelor BNR si legislatiei in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Nu se limiteaza nr. maxim de candidati. Criteriile de calificare sunt cele enumerate mai sus. Toti condidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi invitati in etapa a II-a a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
5%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 5 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 5
2.
1. Perioada de maturitate
5%
Descriere: La Perioada de maturitate, punctajul se calculeaza: ? pentru cea mai lunga perioada de maturitate se acorda punctajul maxim, respectiv 5 puncte. ? Pentru celelalte perioade, punctajul se acorda dupa urmatoarea formula: P1 = Perioada ofertei respective / Perioada cea mai mare dintre ofertele prezentate x 5 puncte
3.
2. Dobanda (%)
60%
Descriere: La Dobanda (%), punctajul se calculeaza astfel: ? pentru cele mai mici valori aferente dobanzii oferite de banca se acorda maximum de punctaj 60 puncte. ? Pentru celelalte valori punctajul se calculeaza astfel: P2; = (valoarea cea mai mica / valoarea dobanzii din oferta evaluata) x (60);
4.
3. Comision total estimat
10%
Descriere: La Comision total estimat, punctajul se calculeaza astfel: ? pentru cele mai mici valori aferentecomisionului estimat se acorda maximum de punctaj 10 puncte. ? Pentru celelalte valori punctajul se calculeaza astfel: P3; = (valoarea cea mai mica / valoarea comisionului din oferta evaluata) x (10)
5.
4. Garantii suplimentare
10%
Descriere: La Garantii suplimentare, punctajul se calculeaza astfel: ? pentru ofertantii care nu solicita nici o garantie suplimentara alta decat veniturile proprii ale bugetului local se acorda punctajul maxim de 10 puncte, ? pentru ofertantii care solicita garantii suplimentare altele decat veniturile proprii ale bugetului local nu se acorda nici un punct.
6.
5. Perioada de gratie
10%
Descriere: La Perioada de gratie, punctajul se calculeaza astfel: - pentru ofertantii care propun cea mai mare perioada de gratie se acorda punctaj maxim de 10 puncte. -pentru celelalte perioade de gratie punctajul se calculeaza astfel : P5 = Perioada ofertei respective / Perioada cea mai mare dintre ofertele prezentate x 10 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
26.06.2012
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 10:00
Locul: Primaria Orasului Panciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si Observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale departajarea se va face in functie de dobanda practicata de fiecare ofertant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.2562 din OUG 34/2006 ? 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer