Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii financiare in vederea contractarii uni imprumut bancar-linie de credit in valoare de 3.200.000 pentru asigurarea cofinantarii proiectului integrat derulat prin FEADR


Anunt de participare numarul 119157/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala:  Comuna Sipote, judetul Iasi, str.Alexandru Lapusneanu nr.1, Localitatea:  Sipote, Cod postal:  707485, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Cotofanu, Tel. 0232238333, In atentia:  Ursu Mariana-Birou Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0232238320, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii financiare in vederea contractarii uni imprumut bancar-liniede credit in valoare de3.200.000 pentru asigurarea cofinantarii proiectului integrat derulat prin FEADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Sipote, judetul Iasi, str.Alexandru Lapusneanu nr.1
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii financiare in vederea contractarii uni imprumut bancar-liniede credit in valoare de3.200.000 pentru asigurarea cofinantarii proiectului integrat derulat prin FEADR-Masura 322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii financiare-acordare imprumut bancar - o linie de credit in valoare de 3.200.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare este de 1% din valoarea estimata adica 8.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, fonduri nerambursabile -creditul prin contractul de finantare nr.C.322020812400040/06.10.2008, bugetul de stat si alte surse constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006- Formularul 12 A
-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu art.181 din OUG 34/2006-Formularul 12 B
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local-Pentru ofertantii nerezidenti , se va prezenta o traducere autorizata in limba romana a certificatelor -obligatoriu legalizate.-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa reiasa urmatoarele:
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d)-g) din Legea nr. 26/1990, republicata.
-Certificat Unic de Inregistrare, emis de Camera de Comert si Industrie, in copie.
-Autorizatia de Functionare emisa de BNR, in copie legalizata/conform cu originalul.
-Pentru persoanelejuridice straine : Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul rezident traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sau de la infiintare.-Fisa de informatii generale completata conformFormularului B1.
-Pentru ofertantii nerezidenti Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentului solicitat mai sus.
-Copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2009 din care sa reiasa daca ofertantul se afla intr-o situatie economica buna.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare obiectului contractuluiprestatein ultimi 3 ani sau de la infiintare ? Formular 12E.continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Asigurarea confinantarii proiectului derulat prin FEADR pana la 06.07.2011, Nota justificativa nr.2044/30.03.2011
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Preselectia se va face functie de : -cifra de afaceri a fiecarui canditat/ofertant-volumul de credite acordat in perioada 2008-2010
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2047/30.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2011 11:00
Locul: Comuna Sipote, judetul Iasi, str.Alexandru Lapusneanu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, consultant privind achizitiile publice, observator UCVAP, reprezentati imputerniciti ai ofertantilor/candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de pe SEAP fiind atasata anuntului de participare sau poate fi solicitata a fi trasmisa in scris sau electronic ofertantilor/candidatilor (dupa caz)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/310642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.255 si art.256 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sipote-Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  Comuna Sipote, judetul Iasi, str.Alexandru Lapusneanu nr.1, Localitatea:  Sipote, Cod postal:  707465, Romania, Tel. 0232/238333, Email:  [email protected], Fax:  0232/238320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 20:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer