Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii formare profesionala


Anunt de participare numarul 106216/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PIRAEUS BANK ROMANIA SA
Adresa postala:  Sos Nicolae Titulescu, nr 29-31, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011143, Romania, Punct(e) de contact:  MONICA LIVIA BREBULET, Tel. 021.406.91.27, Email:  [email protected], Fax:  021.303.68.29, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce activeaza in domeniul bancar (beneficiar de fonduri structurale)
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii formare profesionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: La sediul principal ai centrele regionale ale autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii formare profesionala in cadrul proiectului ?Angajati mai bine pregatiti pentru dezvoltarea institutiei?, ID proiect POSDRU/ 77/ 3.2/ A/ 47818, finantat de catre Fondul Social European ? FSE si bugetul national prin Programul Operational Sectorial ?Dezvoltarea Resurselor Umane ?2007-2013?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 931, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 15000 lei; garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu + fonduri FSE + buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea declarata castigatoare va fi legalizata la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 2 Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- Cazier fiscal
- Certificat de atestare fiscala
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Formular 4Declaratie de integritate
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat unic de inregistrare
- Autorizatie recunoscuta la nivel national pentru fiecare program de formare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari: 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale - media cifra de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa depaseasca suma de1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta in implementare programe similare- Experienta in implementare proiect de formare sustinut din fonduri europene
- Resurse Umane necesare desfasurarii programelor de formare
- Prezentare Certificat sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Min. un contract de servicii de formare, incluse in tematica de formare, cu o valoare egala sau mai mare de 220.000 Euro;
- Implementare min. un proiect cu fonduri europene- Min. 18 formatori si un expert coordonator care sa indelipneasca conditiile: experienta profesionala de minim 5 ani, xperienta in sustinerea a cel putin 10 cursuri de formare; experienta de formare in domeniul financiar-bancar; pregatire de specialitate corespunzatoare programei de pregatire si pregatire pedagogica specifica formarii profesionale a adultilor; studii superioare finalizate cu diploma de licenta; minim o recomandare scrisa privind calitatea programelor sustinute.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic cantitativ
30%
Descriere: se regaseste detaliat in caietul de sarcini
3.
Tehnic calitativ
40%
Descriere: se regaseste dataliat in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 12:00
Locul: Sediul Piraeus Bank Romania SA - Sos. Nicolae Titulescu, nr. 29-31, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 ?Investeste in Oameni?, Axa 3: Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor, Domeniul Major de Interventie 3.2., Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 02131404642, Email:  [email protected], Fax:  02131404642, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Piraeus Bank Romania SA
Adresa postala:  Sos. Nicolae Titulescu, nr 29-31, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011143, Romania, Tel. 021/406.9127, Email:  [email protected], Fax:  021/303.68.29
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer