Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii furnizare internet si programe de televiziune digitala prin cablu, administrare si mentenanta retea de internet si televiziune prin cablu in cladirile USAMV BUCURESTI


Anunt de participare numarul 114770/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala:  Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Punct(e) de contact:  Sambotin Mihaela, Tel. 3182564, 3184716, Email:  [email protected], Fax:  3180296, 3184716, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii furnizare internet si programe de televiziune digitala prin cablu, administrare si mentenanta retea de internet si televiziune prin cablu in cladirile USAMV BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: USAMV Bucuresti, bd. Marasti nr.59, sector 1; Facultatea de Medicina Veterinara din Splaiul Independentei nr.105, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 46 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 831, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciifurnizare internet si programe de televiziune digitala prin cablu, servicii administrare si mentenanta retea de internet si televiziune prin cablu in cladirile USAMV Bucuresti.
1. Durata primului contract subsecvent martie-decembrie 2011. Valoarea estimata pentru acest contract este1.050.400 lei fara TVA.2. Durata celui de-al doilea contract subsecvent :01.01.2012 - 31.12.2012. Valoarea estimata pentru acest contract este 1.260.480 lei fara TVA3. Durata celui de-al treilea contract subsecvent :01.01.2013 - 31.12.2013 Valoarea estimata pentru acest contract este 1.260.480 lei fara TVA4. Durata celui de-al patrulea contract subsecvent :01.01.2014 - 31.12.2014 Valoarea estimata pentru acest contract este 1.260.480 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72319000-4 - Servicii de furnizare de date (Rev.2)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
92224000-7-Servicii de televiziune digitala (Rev.2)
92230000-2-Servicii de radio si televiziune prin cablu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciifurnizare internet si programe de televiziune digitala prin cablu, servicii administrare si mentenanta retea de internet si televiziune prin cablu in cladirile USAMV Bucuresti, conform caietului de sarcini, parte integranta a documentatiei de atribuire atasata prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 831, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare, 1% din valoarea totala estimata (lei fara TVA) a acordului cadru, respectiv 48000 lei; garantia de buna executie 5% din pretul lei fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul unic de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisei de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Minim un contract de servicii cu acelasi obiect sau similar contractului ce urmeaza a fi incheiat, insotit de procesul verbal de receptie in copii certificate conform cu originalul si recomandarea din partea beneficiarului, lista personalului care va fi responsabil pentru derularea contractului, insotita de CV-uri, Certificatul - tip eliberat de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, Avizul de retransmisie, eliberat de Consiliul National al Audiovizualului, Certificat tip ISO 9001, Certificat tip ISO 14001, Declaratie pe propria raspundere in care se va preciza fara echivoc dacas-au avut in vedere la intocmirea ofertei conditiile de munca, normele specifice de protectia muncii si PSI de la fata locului, Declaratie pe propria raspundere in care operatorul economic se angajeaza sa respecte legislatia UE si romana in vigoare, pe toata perioada derularii contractului, pentru activitatile specifice acestuia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 11:00
Locul: la sediul USAMV, la Serviciul Achizitii - corp A Rectorat, demisol.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.31046.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256>2 din OUG34/2006 actualizata, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV Bucuresti
Adresa postala:  bd. Marasti nr.59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Tel. 021.318.25.64, Fax:  021.318.02.96, Adresa internet (URL):  www.usab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer