Licitatie Publica - contract de servicii hranire
Anunt de participare numarul 75637/16.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01515 TURDA
Adresa postala: Str. Armatei Nr. 62, Localitatea: Turda, Cod postal: 401117, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL AILENEI, Tel.0264313267, Email: [email protected], Fax: 0264311635, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UNITATEA MILITARA 01515 TURDA, Str. Armatei nr. 62-64, Jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 710, 624RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent: 01.07 - 31.12.2009, al doilea contract subsecvent: 01.01 - 31.12.2010, al treilea contract subsecvent: 01.01 - 31.12.2011, al patrulea contract subsecvent: 01.01 - 31.12.2012.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de hranire a personalului Ministerului Apararii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform normelor de hrana in vigoare valoarea contractului este de 2710624 lei fara TVA. Cantitatea serviciilor care trebuie prestate : Norma 1 (35%) =2586; Norma 6 (35%) =184890; Norma 6 (100%) =11040; Norma 8=2400; Norma 11 = 2200; Norma 12B = 47518; Norma 12C = 150; Norma12D = 1740.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 710, 624RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30000 lei.Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata se face prin virament in cont deschis la Trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor se va face conform art. 44 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentarea FORMLARELOR: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala referitor la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / CCI. Capacitatea de exercitare a activitatilor profesionale prin prezentarea de certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa reiasa explicit ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciului de hranire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Bilantului contabil din ultimii doi ani (2007 si 2008), vizate siinregistrate de organele competente si balanta de verificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Servicii similare prestate in perioada 2006-2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1502 din 05.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 11:30
Locul: Sediul Unitatii Militare 01515 Turda, Loc.Turda, str.Armatei, nr.62-64, jud.Cluj, cod 401117
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere : - imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului ;
- documente de identitate corespunzatoare;
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.10.2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 01515 TURDA
Adresa postala: str. Armatei nr. 62- 64, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401117, Romania, Tel.0264/313266 int.114, Email: [email protected], Fax: 0264/311635
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 12:06