Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii-hranire


Anunt de participare numarul 7071/26.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01515 TURDA
Adresa postala: Str. Armatei Nr. 62-64, Localitatea: Turda, Cod postal: 401117, Romania, Punct(e) de contact: POPOVICI DANIEL, Tel.0264313267, Email: [email protected], Fax: 0264311635, Adresa internet (URL): UNITATEA MILITARA 01515 TURDA, Str. Armatei Nr. 62-64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii-hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Turda, str. Armatei, nr. 62, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de hranire a personalului M.Ap. - 623 persoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100866 ZILEOMHRANA , conform normelor de hrana in valore totala de 1711000 lei/ an cu TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 442, 857RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare (scrisoare de garantie bancara): 28857 RON- garantie de buna executie: 8%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezoreria statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Asocierea ofertantilor se va face conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-certificat de atestare fiscala, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/CCI.
-capacitatea de exercitare a activitatilor profesionale prin prezentarea de certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii-prezentat in original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea fisei de informatii cu date complete- dovada unei cifre de afaceri medii in domeniul de activitate aferent contractului la valoarea de 4.328.571 lei fara tva- prezentarea bilantului pe ultimii doi ani-lichiditate generala mai mare 100% si cu tendinta crescatoare si solvabilitate patrimoniala, medie, pe ultimii trei ani mai mare de 30% si cu tendinta de crestere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada incheierii si indeplinirii , in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte cu o valoare totala echivalenta cu minim 1.442.857 lei fara tva- lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani- prezentarea unei recomandari a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar de servicii, autorizatii sanitar-veterinare pentru punctele de lucru si mijloacele de transport pe care le detine- asigurarea tehnica si de personal cu dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
economic
80%
Descriere:
2.
tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 10:00
Locul: sediul U.M. 01515 Turda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantilor ofertantilor cu documente de identitate si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 01.01.2008-31.01.2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- cu posibilitatea prelungirii contractului cu pana la 4 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer