Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii in regim de cantina a efectivelor


Anunt de participare numarul 75795/17.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01838
Adresa postala: loc.Boboc, com.Cochirleanca, jud.Buzau, Localitatea: Boboc, Cod postal: 127191, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MIHALCEA, Tel.0238721099 int.174, Email: [email protected], Fax: 0238718879, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii in regim de cantina a efectivelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01838 Boboc, com. Cochirleanca, loc. Boboc, jud. Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 429, 470.65 si 15, 227, 262.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente, valoarea minima/maxima-2009=66438.31/2133012.18, 2010=121010.78/4402827.26, 2011=121010.78/4300170.44, 2012=121010.78/4391252.79
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va achizitiona : Servicii in regim de cantina a efectivelor si produse agroalimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati zile/om/hrana, minim/maxim astfel: 2009=norma 1= 4/25361, norma 5=4/24563, norma 6=4/133568, norma 7=4/77380, norma 8= 4/209348, norma 11-4360calorii= 4/1055, norma 11-5010 calorii= 4/75, norma 11-5720 calorii=4/375, norma 12 B= 4/113420, norma 12C= 4/4200, norma 12D=4/126848, norma 2E=10360/15540
Valoarea estimata fara TVA: intre 429, 470.65 si 15, 227, 262.68RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor incheia contracte subsecvente pe cantitatile minime cu posibilitatea suplimentarii acestora
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8.589.42 lei si se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin M.Ap.N. PLATA PRIN ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de atestare fiscala eliberat de MFP, Certificat de atestare fiscala eliberat de Primarie (Consiliu Local), Certificat de inregistrare continand nr. de ordine si codul unic atribuit de MF,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008, balanta de verificare la 30.04.2009, fisa de informatii generala, autoritatea contractanta solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pe ultimii trei ani in val de cel putin 1.000.000 lei, Lista principalelor servicii in ultimii trei ani, declaratie privind asig cu personal tehnic de specialitate, informatii ref la studiile, preg prof. si calificarea personalului, declaratie ref la efectivele medii anuale in ultimii 3 ani, informatii ref la utilaje, instalatii si echipamente tehnice, ISO 9001/2001, HACCP-sig. alimentelor, declaratie privind respectarea masurilor de protectia muncii si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
80%
Descriere:
2.
TEHNIC
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 10:30
Locul: UM 01838 Boboc, loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopopoleus, nr. 6, sect. 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cutrea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 01838 Boboc, loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau
Adresa postala: loc. Boboc, com. Cochirleanca, jud. Buzau, Localitatea: Boboc, Cod postal: 127191, Romania, Tel.0238721099, Email: [email protected], Fax: 0238718879, Adresa internet (URL): WWW.AFAS.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer