Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII PENTRU ADMINISTRAREA CONTRACTULUI DE EXECUTIE SI ASIGURAREA SUPRAVEGHERI EXECUTIEI PRIN INSPECTORI DE SANTIER PENTRU MODERNIZARE SI EXTINDERE A LABORATOARELOR APARTINAND DSVSA BUCURESTI


Anunt de participare numarul 45185/03.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MUSAT, Tel.3486786, In atentia: DOMNULUI DIRECTOR EXECUTIV PROF.UNIV.DR.CONSTANTIN SAVU, Email: [email protected], Fax: 3482352
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
AGENTIA PENTRU SERVICIILE SOCIETATII INFORMATIONALE - ASSI
Adresa postala: STRADA ITALIANA NR.22, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.3032922, In atentia: ASSI, Fax: 3032906, Adresa internet (URL): WWW.E-LICITATIE.RO/ANUNTURI DE PARTICIPARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII VETERINARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII PENTRUADMINISTRAREA CONTRACTULUIDE EXECUTIESI ASIGURAREA SUPRAVEGHERI EXECUTIEI PRIN INSPECTORI DE SANTIER PENTRU MODERNIZARE SI EXTINDERE A LABORATOARELOR APARTINAND DSVSA BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E SECTOR 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE SERVICII PENTRU ADMINISTRAREA CONTRACTULUI DE EXECUTIESI ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI PRIN INSPECTORI DE SANTIER PENTRU MODERNIZAREASI EXTINDEREA LABORATORELOR APARTINAND DSVSA BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SECTIUNEA III CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 305, 344RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2008 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI ASTFEL: PENTRU LOTUL I 5000 RON;PENTRU LOTUL II 1000 RON ;ACEASTA SE VA VIRA IN CONTUL IN CONTUL RO11TREZ7035005XXX000071 TREZORERIE SECTOR 3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD MASURA 1.2 IN BAZA CONTRACTULUI DE FINANTARE C1.20102284200001/19.01.2007 INCHEIAT INTRE APDRP SI DSVSA BUCURESTI SI BUGETUL PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI VOR PUTEA DEPUNE OFERTA INDIVIDUALA , IN ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CU ALTI OPERATORI ECONOMICI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATE;2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN O.U.G.NR.34/2006;3.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA ;4.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRYL COMERTULUI DE PE LINGA CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE NATIONALA SAU TERITORIALA SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA DE INFORMATII GENERALE COMPLETATA CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE;2.BILENTURILE CONTABILE PE ULTIMII 3 ANI VIZATE SI INREGISTRATE DE ORGANELE COMPETENTE SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTE MINIME OBLIGATORII: PENTRU LOTUL I PREZENTAREA UNEICIFRE DE AFACERI MEDII ANUALE PE ULTIMII 3 ANI EGALA SAU MAI MARE DE 362690 RON , ECHIVALENT EURO 100000 , CALCULAT LA CURSUL DE 3, 6269 ;PENTRU LOTUL II PREZENTAREA UNEI CIFRE MEDII ANUALE PE ULTIMII 3 ANI EGALA SAU MAI MARE DE 72538 RON SAU 20000 EURO LA CURSUL DE 3, 6269 LEI/EURO;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.FISA/FISE DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA;2.PREZENTAREA UNEI LISTE PRIVIND PRINCIPALELE SERVICII REALIZATE PE ULTIMII 3 ANI SI ALTE DOCUMENTE SOLICITATE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORITATEA CONTRACTANTA STABILESTE CA CERINTE MINIME OBLIGATORII : PENTRU LOTUL I INCHEIEREAUNUI CONTRACT SIMILAR DE SERVICII IN MONITORIZAREA PROIECTELOR SAPARD PENTRU OBIECTIVE DE INVESTITII LABORATOR SANITAR VETERINAR IN ULTIMII 3 ANI (CERINTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA POATE FI DOVEDITA SI PRIN CUMULAREA MAI MULTOR CONTRACTE) DE 50000 EURO;LOTUL II INCHEIEREAUNUI CONTRACT SIMILAR DE SERVICII PRIVIND ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI PRIN INSPECTORI DE SANTIER PENTRU OBIECTIVE CARE AU TREBUIT SA INDEPLINEASCA CONDITII SANITAR VETERINAR IN ULTIMII 3 ANI (CERINTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA POATE FI DOVEDITA SI PRIN CUMULAREA MAI MULTOR CONTRACTE) DE 5000 EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4217/22.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 10:00
Locul: BUCURESTI, STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA DESCHIDEREA OFERTELOR ARE DREPTUL SA PARTICIPE UN DELEGAT AL OFERTANTULUI PE BAZA DE DELEGATIE SEMNATASI STAMPILATA, OBSERVATORI UCVAP SI OBSERVATORI C.R.P.D.R.P 8 BUCURESTI ILFOV
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DIN FONDURI EUROPENE PROGRAM SAPARD SI BUGETUL PROPRIU
VI.3) Alte informatii
AL DOI-LEA ORGANISM COMPETENT PENTRU CAILE DE ATAC ESTE CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE SUNT PREVAZUTE IN O.U.G.nr.34/2006 ART.272 MODIFICATA SI COMPLETATA PRIN O.U.G.nr.94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL DSVSA BUCURESTI
Adresa postala: STRADA ILIOARA NR.16 E, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3484300, Email: [email protected], Fax: 021/3482352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer