Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii pentru Analiza de evaluare comparativa a fabricarii de produse biologice si medicamente de uz veterinar din Romania, in vederea realizarii planului de restructurare , dezvoltare, viabilizare a acestei activitati la nivel national


Anunt de participare numarul 60675/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA INSTITUTUL PASTEUR S.A.
Adresa postala: Bucuresti, Calea Giulesti, nr.333, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060269, Romania, Punct(e) de contact: Duicu Cristian, Tel.021/2209909, Email: [email protected], Fax: 021/2205315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-dezvoltare, productie in industria farmaceutica veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii pentru Analiza de evaluare comparativa a fabricarii de produse biologice si medicamente de uz veterinar din Romania, in vederea realizarii planului de restructurare , dezvoltare, viabilizare a acestei activitati la nivel national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Bucuresti, Calea Giulesti, nr.333, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru realizarea contractului, executantul va asigura efectuarea urmatoarelor activitati:
Pentru etapa 1
- Evaluarea fabricatiei de produse biologice si medicamente de uz veterinar cu privire la indeplinirea standardelor europene din domeniu la: 1. S.N. Institutul Pasteur S.A.2. alte societati cu acelasi profil
Pentru etapa 2
- Elaborarea planului de restructurare dezvoltare a productiei de produse biologice si medicamente de uz veterinar din Romania
1. Analiza pietei produselor biologice si a medicamentelor de uz veterinar din Romania.2. Analiza portofoliului si pozitionarea pe piata a S.N. Institutul Pasteur S.A.
3. Elaborarea planului de restructurare-dezvoltare a productiei de produse biologice si medicamente de uz veterinar din Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.1)
74130000-9-Servicii de studii de piata, de sondaje de opinie si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Evaluarea fabricatiei de produse biologice si medicamente de uz veterinar cu privire la indeplinirea standardelor europene din domeniu la: 1. S.N. Institutul Pasteur S.A.2. alte societati cu acelasi profil- Elaborarea planului de restructurare dezvoltare a productiei de produse biologice si medicamente de uz veterinar din Romania
1. Analiza pietei produselor biologice si a medicamentelor de uz veterinar din Romania.2. Analiza portofoliului si pozitionarea pe piata a S.N. Institutul Pasteur S.A.
3. Elaborarea planului de restructurare-dezvoltare a productiei de produse biologice si medicamente de uz veterinar din Romania.
Valoarea estimata fara TVA: 348.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 28.11.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare conform prevederilor OUG nr.120/2002 si autofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizataCertificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate original sau copie legalizataCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata
Bilantul contabil la data de 31.12.2007.
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: 1) Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional ( Extras din banca de date a registrului societatii) legalizat2) Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara - legalizat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de consultanta in dezvoltare in domeniul industriei farmaceutice, acordare de consultanta si certificare pentru standardele specificate in domeniul farmaceutic, studii de piata din ultimii 3 ani Se va face dovada experientei similare in domeniul mentionat
Pentru fiecare mentiune de experienta similara se va atasa recomandarea din partea beneficiarului - copie insotita de mentiunea conform cu originalul.
Cerinta obligatorie: Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii propriu ISO 9001 si Autorizari pentru furnizarea de servicii specifice in domeniul mentionat documente emise de organisme acreditate care se confirma certificarile - copie insotita de mentiunea conform cu originalul.
Informatii privind personalul de specialitate pentru realizarea obiectivelor solicitarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 14:00
Locul: bucuresti, Calea Giulesti, nr.333 sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer