Licitatie Publica - Contract de servicii pentru CENTRE SOCIALE MULTIFUNCTIONALE DE CARTIER in municipiul Baia Mare
Anunt de participare numarul 50907/24.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALA
Adresa postala: STR. DACIA, NR. 1, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Punct(e) de contact: TANIA ZAHARIE, Tel.0262/211949, Email: [email protected], Fax: 0262/211959, Adresa internet (URL): www.spasbm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: serviciu public de interes local, cu personalitate juridica, aflat in subordinea Consiliului Local
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii pentru CENTRE SOCIALE MULTIFUNCTIONALE DE CARTIER in municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare, str. Electrolizei, nr. 1A, Centrala CT 41; str. I. Slavici, Centrala Termica PT 3.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei tehnico-economice de proiectare, studii si analize, pentru reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirilor in care vor functiona centre sociale multifunctionale de cartier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131000-6 - Servicii de studii de piata (Rev.1)
74232000-4-Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT NR 1 -CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAL DE CARTIER HOREA -reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirilor in care vor functiona centre sociale multifunctionale de cartier.LOT NR. 2 - CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAL DE CARTIER RIVULUS PUERIS - reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirilor in care vor functiona centre sociale multifunctionale de cartier.
Valoarea estimata fara TVA: 328, 115RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 1% din valoarea estimata a contractuluiLot nr. 1 - 2391 ronLot nr. 2 - 1063 ronGarantia de buna executie - 5% din valoarea estimata a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse financiare alocate de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din OUG nr. 34/2006, completata si modificata cu OUG nr. 94/2007
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat constatator + anexa cu obiectul de activitate, valabile la data sedintei de deschidere a ofertelor
5. Certificat unic de inregistrare la Camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Ultimul bilannt contabil inreg la organele competente
3. Obigatii contractuale in desfasurare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Recomandari din partea altor beneficiari
3. Declaratie referitoare la asigurarea echipamentelor tehnice strict necesare pentru indeplinirea contractului
4. Certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria SPAS Baia Mare, strada Dacia, nr. 1, Maramures.Orar casierie Luni - Vineri, ora 12-14.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 10:00
Locul: SPAS Baia Mare, strada Dacia, nr. 1, Maramures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul sa participe la deschiderea ofertelor, conform art. 33, alin 2 din HG nr. 925/2006.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Serviciul Public Asistenta Sociala
Adresa postala: Strada Dacia, nr. 1, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Tel.0262-211949, Email: [email protected], Fax: 0262-211959, Adresa internet (URL): www.spasbm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Asistenta Sociala
Adresa postala: Str. Dacia, nr. 1, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430406, Romania, Tel.0262-211949, Email: [email protected], Fax: 0262-211959, Adresa internet (URL): www.spasbm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 13:13