Licitatie Publica - Contract de servicii-pentru elaborare proiect tehnic +caiet de sarcini +detalii de executie+asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie "Modernizare drum comunal DC 145 din (DJ157D)-Cuiejdiu km.0+000-7+700 (proiect calamitat in urma inundatiilor)
Anunt de participare numarul 15887/23.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gircina (Consiliul Local Gircina)
Adresa postala: ComunaGircina Jud. Neamt, Localitatea: Garcina, Cod postal: 617200, Romania, Punct(e) de contact: Aurora Balan Lazar, Tel.0233242100, Email: [email protected], Fax: 0233242115, Adresa internet (URL): com.Gircina, sat Grcina , jud. Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii-pentru elaborare proiect tehnic +caiet de sarcini +detalii de executie+asistenta tehnica pentru obiectivul de investitie "Modernizare drum comunal DC 145 din (DJ157D)-Cuiejdiu km.0+000-7+700 (proiect calamitat in urma inundatiilor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborare proiect tehnic, caiet de sarcini , detalii de executie , asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, pentru obiectivul de investitie "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 145 Gircina din (DJ157D)-Cuiejdiu km.0+000-7+700 (proiect calamitat in urma inundatiilor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drum comunal DC 145 Gircina din (DJ 157D)-Cuiejdiu KM.0+000-7+700(proiect calamitat in urma inundatiilor)
Valoarea estimata fara TVA: 26, 586EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie a contractului de servicii - 2640 lei , scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare -program SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
fara asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea , declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura , certificate constatatoare privind implinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale , identificarea fiscala , bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind capacitatea tehnica - declaratie privind lista principalelor prestari de servicii;
recomandari din partea unor beneficiari privind prestarea serviciilor similare;
informatii privind dotarile specificeinformatii privind numarul mediu , in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in ultimii 3 ani-minim 2 recomandari- minim 3 specialisti cu studii superioare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2007 12:00
Locul: sediul primariei com. Gircina, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 23:34