Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii pentru evenimentele proiectului ?PARTENER ACTIV SI IMPLICAT ? Dezvoltarea competentelor profesionale specifice dialogului social si implicarii in procesul decizional al liderilor si personalului din organizatiile societatii civile si


Anunt de participare numarul 114831/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Academia de Advocacy
Adresa postala:  Bd. Republicii 9, camera 212, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300159, Romania, Punct(e) de contact:  Bd. Republicii 9, camera 212, Tel. 0256/403840, In atentia:  Carmen Mager, Email:  [email protected], Fax:  0256/403841, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: activitati de advocacy
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii pentru evenimentele proiectului ?PARTENER ACTIV SI IMPLICAT ? Dezvoltarea competentelor profesionale specifice dialogului social si implicarii in procesul decizional al liderilor si personalului din organizatiile societatii civile si ale partenerilor sociali din Romania?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, precum si la locatiile de desfasurare a evenimentelor situate pe intreg teritoriul Romaniei (respectiv in cele 8 regiuni de dezvoltare).
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea serviciilor care sa asigure organizarea logistica pentru urmatoarele tipuri de evenimente:
I. formare profesionala in cele 8 regiuni de dezvoltare ale Romaniei, Bucuresti-Ilfov Centru Nord-Est Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia Sud-Vest Oltenia VestII. 32 de conferinte regionale pentru promovarea proiectului
III. 3 audieri publiceIV. 1 audiere publica nationala
V. 1 audiere publica virtuala
VI. 7 conferinte regionale de diseminare a rezultatelorVII. 1 conferinta nationala de diseminare a rezultatelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea serviciilor care sa asigure organizarea logistica pentru urmatoarele tipuri de evenimente:
I. formare profesionala in cele 8 regiuni de dezvoltare ale Romaniei, Bucuresti-Ilfov Centru Nord-Est Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia Sud-Vest Oltenia VestII. 32 de conferinte regionale pentru promovarea proiectului
III. 3 audieri publiceIV. 1 audiere publica nationala
V. 1 audiere publica virtuala
VI. 7 conferinte regionale de diseminare a rezultatelorVII. 1 conferinta nationala de diseminare a rezultatelor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 786, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2011 pana la 01.07.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 95 000 leiGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European in cadrul POSDRU 2007-2013, prin intermediul contractului de finantare POSDRU/93/3.3/S/63104
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Istoricul litigiilor (daca exista), Documente care demonstreaza neincadrarea in preved art. 181 din OUG 34/2006, Decl. calit de participant la proced, Certif de participare la licitatie cu oferta independenta, Fisa entitatii legale - informatii privind tipul entitatii ofertante, adresa sediului social, cod postal, localitate, tara, telefon, fax, e-mail, cod inregistrare TVA (daca este cazul), Certificat constatator ORC, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa centralizatoare a situatiei economico - financiare a ofertantului;
2. Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minimum 1.200.000 EURO.Bilanturi pozitive pentru exercitiile financiare pe anii2007, 2008 si 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
2. Lista personalului propus de ofertant pentru indeplinirea contractului de servicii, precum si a CV-urilor acestora;
3. Fisa experienta similara pentru contracte incheiate in decursul anilor 2008, 2009, si 2010;
4. Recomandari;
5. Lista principalelor prestari de servicii in decursul anilor 2008, 2009, si 2010;
6. Informatii privind obligatiile contractuale in curs (daca exista);
7. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta;
8. Certificare ISO 9001 sau alte documente echivalente emise de organisme acreditate;
9. Certificare formare profesionala CNFPA sau echivalent;
10. 1. Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Efectivele medii anuale ale personalului angajat permanent de catre ofertant in domeniul de activitate al proiectului (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minimum10 angajati permanenti.Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), a unui contract sau a cel mult doua contracte privind organizarea de evenimente de tipul si natura celor descrise in caietul de sarcini al prezentei documentatii de atribuire, a caror valoare individuala sau insumata safie de4 786 000 lei (fara TVA).Portofoliu de cel putin 10 evenimente derulate in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), de tipul si natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Elemente de organizare a evenimentelor
30%
Descriere: Programare activitati, modele invitatie/raport
3.
Calitatea si claritatea planului de lucru propus, inclusiv alocarea resurselor umane si materiale pentru activitatile contractului si managementul acestuia
30%
Descriere: Mod de org, plan si resurse contract
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1259AE / 25.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2011 12:00
Locul: Sediul Academiei de Advocacy, Bd. Republicii, nr. 9, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP (daca este cazul)si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este cofinantat din Fondul Social European in cadrul POSDRU 2007-2013, prin intermediul contractului de finantare POSDRU/93/3.3/S/63104
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2011 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer