Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii pentru hranirea efectivelor in regim de cantina


Anunt de participare numarul 42001/26.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01951 Buzau
Adresa postala: General Grigore Bastan nr. 3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120148, Romania, Punct(e) de contact: Zachei Sut, Tel.0238-421414, Email: [email protected], Fax: 0238-421414
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii pentru hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M. 01951 Buzau si punctele de lucru din U.M. 01654 Buzau si U.M 01640 Buzau in spatiile destinate hranirii
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 608, 219 si 6, 581, 317RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate anual pe an bughetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de hranire a efectivelor in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a. pentru anul 2008: Norma 1 = 80 zile/hrana;Norma 6 = 60.000 zile/hrana;Norma 6 A = 500 zile/hrana;Norma 6 B = 150 zile/hrana;Norma 8 = 1.000 zile/hrana;Norma 11 = 80 zile/hrana;Norma 12 B = 15.000 zile/hrana;Norma 12 C (cu pepsi) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu vin) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu bere) = 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu lapte)= 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu apa minerala)= 4.000 zile/hranab. pentru anul 2009Norma 1 = 80 zile/hrana;Norma 6 = 70.000 zile/hrana;Norma 6 A = 500 zile/hrana;Norma 6 B = 150 zile/hrana;Norma 8 = 1.500 zile/hrana;Norma 11 = 80 zile/hrana;Norma 12 B = 15.000 zile/hrana;Norma 12 C (cu pepsi) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu vin) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu bere) = 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu lapte)= 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu apa minerala)= 4.000 zile/hranac. pentru anul 2010Norma 1 = 80 zile/hrana;Norma 6 = 70.000 zile/hrana;Norma 6 A = 500 zile/hrana;Norma 6 B = 150 zile/hrana;Norma 8 = 1.500 zile/hrana;Norma 11 = 80 zile/hrana;Norma 12 B = 15.000 zile/hrana;Norma 12 C (cu pepsi) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu vin) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu bere) = 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu lapte)= 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu apa minerala)= 4.000 zile/hranad. pentru anul 2011Norma 1 = 80 zile/hrana;Norma 6 = 70.000 zile/hrana;Norma 6 A = 500 zile/hrana;Norma 6 B = 150 zile/hrana;Norma 8 = 1.500 zile/hrana;Norma 11 = 80 zile/hrana;Norma 12 B = 15.000 zile/hrana;Norma 12 C (cu pepsi) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu vin) = 200 zile/hrana;Norma 12 C (cu bere) = 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu lapte)= 200 zile/hrana;Norma 12 D (cu apa minerala) = 4.000 zile/hrana
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 608, 219 si 6, 581, 317RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 112166 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitateab. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006c.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Fisa de informatii generaleb. Fisa privind experienta similarac. Bilantul contabil - din anul 2006 vizat si inregistrat de organele competente (copie autentificata), precum si balanta de verificare la 30.06.2007 (copie autentificata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii trei ani a unor contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare. Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri de 400000 euro aferenta ultimilor trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 anib. Recomandari din partea altor beneficiaric. Autorizatii sanitared. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.e. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea declaratiilor complete
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 580
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2008 11:00
Locul: Sediul U.M. 01951 Buzau, str. Gen.Grigore Bastan nr.3, judetul Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractante si reprezentantii legali ai ofertantilor precum si alte persoane abilitate si interesate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii se pot obtine de la sediul unitatii pana la data de 05.03.2008 ora 15.00 de la telefon 0238/421414 intre orele 10.00-15.00. Vizitarea spatiilor de hranire se va executa in ziua de 04.02.2008 intre orele 10.00-15.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul Juridic al U.M. 02470 Buzau
Adresa postala: Str. Maresal Alexandru Averescu Nr. 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238-432316/715
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre un cotestator despre un cat al unitatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al U.M. 02470 Buzau
Adresa postala: Str. Maresal Alexandru Averescu Nr. 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238-432316/715
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2008 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer