Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Servicii pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele Sibiu si Brasov? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)


Anunt de participare (utilitati) numarul 117047/17.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala:  Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Punct(e) de contact:  Niculescu Mircea-Director General, Tel. 0269 222916, In atentia:  Cismas Alina, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 223468, Adresa internet (URL):  http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Servicii pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele Sibiu si Brasov? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aria geografica din Judetul Sibiu si Municipiul Fagaras constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect, de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin Proiect.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetele Sibiu si Brasov? finantat prin POS Mediu (2007 ? 2013)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
72212600-5-Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date si operare (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 684, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare in cuantum de 200000 lei-garantie de buna-executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri Europene-76, 52%-Co-finantare nationala-23, 48%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Cazier judiciar al companiei
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat consolidat
- Certificat pentru plata asigurarilor sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale emit acest certificat)
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificatde participare la procedura cu oferta independenta
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / alteleechivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
- Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuiesafiemaimaresauegalacu 5000000 euro in echivalent-Media profitului operational al ofertantului peultimii 3 ani financiari( 2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.
-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
-Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit sau raportul cenzorilor sau echivalent).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au finalizat, in ultimii 3 ani:
- cel putin un contract de servicii care a avut ca obiect dezvoltarea unui sistem modern de modelare hidraulica a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare integral pentru cel putin 1 localitate, de cel putin 150000 locuitori
- cel putin un contract, care a avut ca obiect: intocmirea proiectelor tehnice , inclusiv realizarea caietelor de sarcini , a documentatiei de atribuire pentru lucrari si sprijinul acordat pe perioada desfasurarii licitatiilor , pentru un contract de lucrari in domeniul apa-canal , pentru un sistem care desrveste cel putin 40000 de locuitori.- cel putin un contract pentru implementare GIS pentru retele apa si canal, ale unui sistem care deserveste minimum 150000 de locuitori.-cel putin un contract / componenta din cadrul contractului pentru Campania de Informare a publicului si publicitatea unui proiect similar, (finantat din fonduri UE ), in sectorul public;
- cel putin un contract pentru realizarea unui Master Plan la nivel Regional pentru sectorul de apa si apa uzata, pentru o zona avand o populatie de minim 250000 locuitori.
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
-copii in conformitate cu originalul dupa contracte, recomandari, procese-verbale si alte documente care sa ateste finalizarea contractelor
-Ofertantul trebuie sa dispuna de experti principali si secundariCerintele pentru experti sunt descrise pe larg in Fisa de date a achizitiei.
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Ofertantuldetine sauare acces nelimitat cel putin la urmatoarele dotari specifice:
? Soft specializat pentru modelare hidraulica;
? Soft specializat pentru prelucrare date in sistem GIS;
? Echipamente specifice pentru masuratori topografice;
? Soft specializat pentru managementul si planificarea proiectelor.
-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe si documente suport
-Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
mod de intelegere a obiectivelor
20%
Descriere: mod de intelegere a obiectiv. si a rezult.
3.
metodologie prestare servicii
25%
Descriere: metodologia de prestare a serviciilor
4.
organizarea si planificarea in timp a activitatilor
25%
Descriere: organiz. si planif. in timp a activitatilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
POS MEDIU Management de Proiect 1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu axa1-Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA-CANAL SA SIBIU-Birou Juridic
Adresa postala:  str. Eschil, nr. 6, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Tel. 0269222916, Fax:  0269223468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer