Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii pentru pregatirea masurilor de management


Anunt de participare numarul 126984/28.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala:  Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0213182564, In atentia:  Mihaela Sambotin, Email:  [email protected], Fax:  0213180296, Adresa internet (URL):  www.usamvb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii pentru pregatirea masurilor de management
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Situl Marin ROSCI0066 Delta Dunarii - Zona Marina
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii pentru pregatirea masurilor de management: servicii de cartografiere si realizare sistem GIS;servicii de elaborare ametodologiilor de inventariere si servicii de inventariere a speciilor si habitatelor;servicii realizarestudiu privind definirea starii bune de conservare pentru toate tipurile si subtipurile de habitate marine precum si pentru toate speciile vizate de proiect din situl ROSCI0066 Delta Dunarii-zona marina realizat pe baza rezultatelor obtinute in urma analizelor fizico-chimice ale ecosistemului;servicii realizarestudiu al zonelor de management identificate diferentiat pe baza cartarii habitatelor realizata anterior si a presiunilor asupra starii bune de conservare specifice fiecarui fiecarui tip de habitat si/sau specie; servicii realizarematrice a obiectivelor de realizat integrate pe habitate si specii, procedurile de urmat pentru realizarea acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii pentru pregatirea masurilor de management: servicii de cartografiere si realizare sistem GIS;servicii de elaborare ametodologiilor de inventariere si servicii de inventariere a speciilor si habitatelor;servicii realizarestudiu privind definirea starii bune de conservare pentru toate tipurile si subtipurile de habitate marine precum si pentru toate speciile vizate de proiect din situl ROSCI0066 Delta Dunarii-zona marina realizat pe baza rezultatelor obtinute in urma analizelor fizico-chimice ale ecosistemului;servicii realizarestudiu al zonelor de management identificate diferentiat pe baza cartarii habitatelor realizata anterior si a presiunilor asupra starii bune de conservare specifice fiecarui fiecarui tip de habitat si/sau specie; servicii realizarematrice a obiectivelor de realizat integrate pe habitate si specii, procedurile de urmat pentru realizarea acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 775, 998.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.10.2011 pana la 31.01.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 158880 lei;garantia de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea acestuia fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat 20% din valoarea eligibila; Fondul European de Dezvoltare Regionala 80% din valoarea eligibila; fonduri proprii U.S.A.M.V.Bucuresti valoarea neeligibila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 actualizata, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Certificatul unic de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Fisei de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatia de pescuit 2.Licentele de pescuit 3.Regulamentul de pescuit 4. Documente-experienta de minim 2 ani a membrilor echipei in evaluarea si colectarea datelor privind populatiile de pesti marini;5.Declaratie-existenta detinerii de date istorice;6.Documente ale studiilor superioare; 7.Experienta in descrierea, clasificarea si cartarea habitatelor marine 8.Experti cheie: 8.1 pentru habitate marine din Marea Neagra in sistemul Natura 2000: doi experti in habitate marine, - un expert in cartarea habitatelor marine cu metode acustice, 8.2 Un expert in GIS Marin;8.3 un expert in fitoplancton, un expert in zooplancton;un expert in macrofite;un expert in pesti;un expert in bentos;doi experti in evaluarea resurselor pescaresti;un expert in evaluarea speciilor de sturioni;doi experti in evaluarea cetaceelor;un expert in evaluarea speciilor de Alose;8.4 Un expert in stabilirea starii de conservare pentru specii si habitate marine;8.5 Un expert in analiza instrumentala si validare, spectrometrie si validare prelevari probe, 9.capacitatea de expertiza a specialistilor: publicatii in ultimii 3 ani, minim 1 proiect de cartare a habitatelor marine, participarea la workshopurile si seminarii;10.documente privind experienta membrilor specialisti din echipa in desemnarea si managementul ariilor marine 11.Echipa de cercetare subacvatica: minim 5 scafandri stiintifici;12.conducatorul echipei de cercetare subacvatica sa detina calificari, 13.In echipa de cercetare-cel putin un membru sa aiba experienta in scufundarea cu decompresie, filmare si fotografie subacvatica;14.Cel putin un membru al echipei de cercetare subacvatica sa detina calificarea tip HSE First Aid at Work Oxigen provider, 15.Lista echipamentelor, 16.Lista cuprinzand ambarcatiunile, mijloacele auto speciale, echipamente, 17.Certificat tip ISO 14001 sau alt inscris oficial similar 18.Certificat tip 18001:2007 sau alt inscris oficial similar 19.Certificat privind managementul pentru securitatea informatiei similar cu ISO 27001 sau alt inscris oficial 20.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, 21.Operatorul economic se angajeaza sa respecte legislatia UE si romana in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 11:00
Locul: U.S.A.M.V.Bucuresti, Bd. Marasti nr.59, sector 1, la serviciul Achizitii Publice, demisol, corp A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?MEDIU? Axa prioritara 4 - Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii Domeniu major de interventie?Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000, Proiect: Masuri De Management Pentru Situl (SCI) Marin Natura 2000 ROSCI0066 Delta Dunarii ? Zona Marina
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 (1) lit. a) din OUG34/2006 ACTUALIZATA, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV BUCURESTI
Adresa postala:  Bd. Marasti nr.59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Tel. 021.318.25.64/279, Fax:  021.318.02.96, Adresa internet (URL):  www.usamvb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer