Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii pentru pregatirea si revizuirea planurilor de management


Anunt de participare numarul 103209/03.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala:  Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Sambotin, Tel. 3182564, In atentia:  Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  3180296, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii pentru pregatirea si revizuirea planurilor de management
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ROSCI0237 Structuri submarine metanogene Sf. Gheorghe;
ROSCI0094 Izvoarele sulfuroase submarine de la Mangalia;
ROSCI0197 Plaja submersa Eforie Nord - Eforie Sud;
ROSCI0269 Vama Veche ? 2 Mai, Judetul Constanta;
ROSCI0273 Zona marina de la Capul Tuzla
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de cartografiere si realizare sistem GIS, inventariere a speciilor si habitatelor si analize fizico-chimice ale ecosistemului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351920-2 - Servicii de oceanografie si de hidrologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii de cartografiere si realizare sistem GIS, inventariere a speciilor si habitatelor si analize fizico-chimice ale ecosistemului, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 025, 294RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2010 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiade participare: 1% din valoareaestimata fara TVA a contractului, 30250lei;Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul in lei fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat: 20% (din valoarea eligibila);Fondul European de Dezvoltare Regionala: 80% (din valoarea eligibila)Fonduri proprii U.S.A.M.V.Bucuresti: valoarea neeligibila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul unic de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat decalitate similar cu ISO 9001, (sau alt certificat recunoscut international, Certificatul privind managementul pentru securitatea informatiei similar cu ISO 27001 sau alt certificat recunoscut international, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Autorizatia speciala de pescuit in scop stiintific; Licentele de pescuit pentru toate ambarcatiunile folosite, Regulamentul de pescuit in scop stiintific, Documente care sa demonstreze experienta de minim 2 ani a membrilor echipei in evaluarea si colectarea datelor privind populatiile de pesti marini, Detinerea de date istorice ;Documente doveditoare ale studiilor superioare in Biologie Marina si/sau domenii conexe, Experienta in descrierea, clasificarea si cartarea habitatelor marine din Marea Neagra in sitemul Natura 2000, Ofertantul trebuie sa detina 5 specialisti cheie, Capacitatea de expertiza a specialistilor prin: publicatii relevante in ultimii 5 ani, implicarea in minim 2 proiecte de cartare a habitatelor marine care fac obiectul includerii in reteaua ecologica europeana Natura 2000;Experienta membrilor specialisti din echipa in desemnarea si managementul ariilor marine protejate si siturilor marine SCI Natura 2000, prin publicatii si participarea in proiecte relevante (minim o publicatie, minim un proiect);Echipa ofertantului trebuie sa includa un numar de minim 3 scafandri stiintifici, brevetati de o organizatie recunoscuta international, copie legalizata a documentului;Conducatorul echipei de cercetare subacvatica trebuie sa detina calificarea de Instructor si/sau HSE Professional Scuba si sa aiba training si experienta in cartarea habitatelor submarine, In echipa ofertantului, cel putin un membru al echipei de cercetare submarinatrebuie sa aiba experienta in scufundarea cu decompresie pana la adancimea de 45m inclusiv, utilizarea DPV, filmare si fotografie subacvatica, Lista cuprinzand ambarcatiunile / navele licentiate pentru pescuit, Lista echipamentelor detinute pentru pescuitul stiintific
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 11:00
Locul: USAMV BUCURESTI, bd. Marasti nr.59, sector 1, Serviciul Achizitii Publice, corp A Rectorat, demisol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?MEDIU?Axa prioritara 4 - Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturiiDomeniu major de interventie ? Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Buget de stat: 20% (din valoarea eligibila);Fondul European de Dezvoltare Regionala: 80% (din valoarea eligibila)Fonduri proprii U.S.A.M.V.Bucuresti: valoarea neeligibila
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.49, Adresa internet (URL):  www.justitia-romana.org/Bucuresti/Curtea-Apel-Bucuresti-Parchetul
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV BUCURESTI
Adresa postala:  bd. Marasti nr.59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Tel. 021.318.25.64, Fax:  021.318.02.96, Adresa internet (URL):  www.usab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer