Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii privind implementarea prescrip?iei electronice .


Anunt de participare numarul 123599/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr. 248 bloc S1 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030634, Romania, Punct(e) de contact:  OCTAVIA IOSIF, Tel. 0372 309 254, Email:  [email protected], Fax:  0372 309 163, Adresa internet (URL):  www.cnas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii privind implementarea prescrip?iei electronice .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin contractul de implementare a prescrip?iei electronice se va extinde sistemul SIUI prin achizi?ionarea, implementarea si integrarea in cadrul acestuia a unei solu?ii informatice care sa ofere functionalitatile necesare introducerii prescrip?iei electro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72211000-7-Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea sistemului SIUI cu functionalitatile necesare introducerii prescrip?iei electronice, si se compune din servicii de implementare a unei solu?ii informatice, conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 37, 690, 408RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare = 753.808 lei Garantia de buna executie = 5% din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat unic de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice
In cazul unui ONG se vor depune Statutul cu modificarile la zi si Procese verbale relevante
Persoane juridice straine se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Fisa de Informatii generale
2 Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010
3 Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 Trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de 75.380.816 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Certificat ?QUALITY MANAGEMENT SYSTEM - ISO 9001 sau echivalent
2 Certificat ?INFORMATION SECURITY MANAGEMENT SYSTEM - ISO/IEC 27001 sau echivalent
3 Certificat ?ENVIRONMENTAL MANAGEMENT SYSTEM - ISO 14001 sau echivalent
4 Certificat ?Sistem de Managemental Sanatatii si Securitatii Operationale ISO 18001/OHSAS sau echivalent
5 Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani6 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
7 Declaratia privind echipamentele tehnice specifice pentru indeplinirea contractului
8 Lista expertilor propusi pentru proiect
9 Lista cuprinzand asociatii si/sau subcontractantii
10 Declaratie privind sanatatea si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
5- Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii experientei in realizarea unui sistem informatic implementat in domeniul asigurarilor de sanatate, desfasurat la nivel national, prestat in ultimii 3 ani, a carui valoare a fost de minim 8.868.331 euro.- Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii experientei in prestarea unui contract privind implementarea de sisteme informatice de prescriere electronica in domeniul asigurarilor de sanatate, care sa gestioneze prescrip?iile prin coduri de bare 2D. Proiectul trebuie sa fie prestat in ultimii trei ani.-Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii experientei in prestarea unui contract privind implementarea de sisteme informatice de prescriere electronica in domeniul asigurarilorde sanatate, care sa asigure integral managamentul electronic al prescriptiilor. Proiectul trebuie sa fie prestat in ultimii trei ani.8 Expert cheie 1: Director de proiect- 1 persoanaExpert cheie 2: Manageri de proiect- 3 persoaneExpert cheie 3: Arhitecti de solutie- 3 persoaneExpert cheie 4: Experti tehnici- 3 persoaneExpert cheie 5: Experti software- 10 persoaneExpert cheie 6: Expert financiar- 1 persoanaExpert cheie 7: Responsabil calitate- 1 persoanaExpert cheie 8: Responsabil instruire- 1 persoanaExpert cheie 9: Specialist logistica- 1 persoanaCalificarile sunt descrise in Fisa de date pct IV 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 10:00
Locul: Casa Nationala de Asigurari de Sanatate Bucuresti Calea Calarasilor nr 248 bl S19 sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILEPROGRAMUL OPERATIONALSECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICEAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleosnr 6 secto3 3, Localitatea:  Bucureti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 041 310 46 41, Fax:  041 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Unirii nr.5 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 52, Fax:  021 319 51 52
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr 248 bl S19 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030046, Romania, Tel. 0372 309 254, Email:  [email protected], Fax:  0372 309 163
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer