Licitatie Publica - Contract de servicii privind paza si interventia la obiective militare
Anunt de participare numarul 44948/01.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01227 Constanta
Adresa postala: Str. Badea Cartan, nr. 27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900507, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu ISAC, Tel.0241-514600, int. 1141, Email: [email protected], Fax: 0241-545605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii privind paza si interventia la obiective militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: mun. Constanta si loc. Valu lui Traian
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 148, 000 si 1, 042, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cate un contract subsecvent pentru fiecare an calendaristic
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paza si interventie, protectia personalului, securitatea bunurilor/valorilor din obiectivele militare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
99280 ore post/an
Valoarea estimata fara TVA: intre 148, 000 si 1, 042, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 10000 ronGarantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA ce va fi incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, virament cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acordul cadru si contractele subsecvente vor fi clasificate la categoria, ,secret de serviciu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul national al registrului comertului, in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate si ca acesta nu este in stare de lichidare sau dizolvare, in copie legalizata.
-Fisa cu informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri anuale pe anii 2006 si 2007 sa fie mai mare de echivalentul in lei a 200.000 de euro. In acest sens se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2006 si 2007 in copii legalizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii executate in ultimii 3 ani. Din formularul completat trebuie sa rezulte ca in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a finalizat sau are in curs de finalizare cel putin 2 contracte cu o durata de minim 1 an, avand fiecare o valoare de cel putin echivalentul a 20.000 de euro.
-pentru contractele prezentate la punctul anterior, operatorul economic va prezenta, pentru cel putin 2 dintre acestea, recomandari din partea beneficiarului prestatiei referitoare la perioada contractului, valoarea acestuia si calitatea serviciului prestat.
Recomandarile vor fi in original si adresate autoritatii contractante.
-operatorul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca va asigura resursele tehnice si numarul minim de agenti necesar prestarii serviciului de paza specificat in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Factori de natura tehnica solicitati pri Formularul nr. 12 din Documentatia de atribuire
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 08:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se ridica contra cost - numerar-(20 RON) de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentant imputernicit.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al UM 01227 Constanta
Adresa postala: str. Badea Cartan, nr. 27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900507, Romania, Tel.0241- 514.600, int. 1141, Fax: 0241- 640.554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2008 11:19