Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii proiectare – elaborare documentatii faza SF pentru obiectivul de investitii: "Regularizare parau Varbilau in localitatea Stefesti, judetul Prahova"


Anunt de participare numarul 99742/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala:  STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120208, Romania, Punct(e) de contact:  MARIAN LUNCA, Tel. 0238725447, In atentia:  Dl.ing. Iorgulescu Emanuel, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0238427237, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii proiectare – elaborare documentatii faza SF pentru obiectivul de investitii: "Regularizare parau Varbilauin localitatea Stefesti, judetul Prahova"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile se vor executa in zona localitatii Stefesti, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare-elaborare documentatii tehnico-economice (fazaS.F.), pentru obiectivul de investitii: "Regularizare parau Varbilauin localitatea Stefesti, judetul Prahova"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: ?ocmirea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.), elaborarea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc), ?ocmirea documentatiilor pentru: terenuri, pentru certificatul de urbanism, avizele si acordurile, necesare obtinerii autorizatiei de construire; pentru obtinerea acordului de mediu, a certificatului de urbanism si a avizului de gospodarire a apelor ?vederea avizarii S.F.-ului elaborat; reactualizarea Devizului General, ori de c? ori solicita achizitorul pe toata perioada p? la elaborarea P.T.; reactualizarea S.F.-ului, daca este cazul, ?vederea ?ocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionarea serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) necesare ptr. punerea ?opera a obiectivului de investitii: „ Regularizare parau Varbilauin localitatea Stefesti, judetul Prahova" .
Valoarea estimata fara TVA: 50, 420RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, alin. J din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :750 RON ; Garantia de buna executie: 10% din valoarea (fara TVA) a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificat de ?egistrare;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat, Ptr. persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea unitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizat si ?egistrat de organele competenteInformatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 100 800 RON (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii prestate ?ultimii 3 ani; formularul , ,Experienta similara"; 3 recomandari din partea unor beneficiari;Declaratie care sa contina informatii privind echipamentele tehnice din dotare;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?ultimii 3 ani + C.V.-uri;Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate;Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: a) ?ocmirea studiilor hidrologice; b) ?ocmirea studiilor hidrogeologice; c) ?ocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 pentru: persoane fizice: categoria B sau C;saupersoane juridice: clasa a III-a.
Lista cuprinzand subcontractantii, Certificat de atestareISO 9001 pentru managementul calitatii sau alt document echivalent;Certificat de atestareISO 14001 pentru managementul de mediu sau alt document echivalent;Certificat de atestareOHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract de experienta similara cu valoare minima de 50 400 RON (fara TVA) sau sa fi incheiat si indeplinit trei contracte de experienta similara cu totalvaloare cumulata de minim: 50 400 RON (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
51
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia tehnica
39.2%
39.2
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de elaborare a documentatiilor
9.8%
9.8
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
207/07.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 18:00
Locul: SEAP Procedura licitatie deschisa care se va desfasura prin mijloace electronice (online)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea corecta a ofertei se recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor.Vizitarea amplasamentului se va face in data de :18.05.2010.Intalnirea va avea loc la sediul S.G.A. Prahova, str. Gh.Gr.Cantacuzino, nr. 304, Ploiesti, cod postal 100466, ora 11, 00 de unde se va pleca la amplasament cu un reprezentant al autoritatii contractante.Participantii la vizitarea amplasamentului vor prezenta documente de reprezentare din partea ofertantului cu semnatura si stampila acestuia. Ofertantii vor suporta toate costurile legate de vizitarea amplasamentului.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza ?SEAP la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului , ,Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios – Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Emil Zolla, nr.4, localitatea: Ploiesti, cod postal: 100043, Romania, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244 522 445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate sesiza CNSC in termen de5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art. 256^2 , alin.(1), lit. b), din OUG nr. 34/2006]
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita – Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120208, Romania, Tel. 0238.725 446, Email:  [email protected], Fax:  0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 18:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer