Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii proiectare elaborare documentatii faza SF pentru obiectivul de investitii: Recalibrare si consolidare albie rau Balaneasa, sector pod rutier din localitatea Parscov confluenta rau Buzau, judetul Buzau


Anunt de participare numarul 88916/16.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel.0238725447, In atentia: Dl.ing. Iorgulescu Emanuel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238427237, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii proiectare elaborare documentatii faza SF pentru obiectivul de investitii: Recalibrare si consolidare albie rau Balaneasa, sector pod rutier din localitatea Parscov confluenta rau Buzau, judetul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile vor fi executate in sector pod rutier din localitatea Parscov confluenta rau Buzau, judetul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii proiectare-elaborare documentatii tehnico-economice (fazaS.F.), pentru obiectivul de investitii: Recalibrare si consolidare albie rau Balaneasa, sector pod rutier din localitatea Parscov confluenta rau Buzau, judetul Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmirea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.), elaborarea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc), intocmirea documentatiilor pentru: terenuri, certificatul de urbanism, avizele si acordurile, necesare obtinerii autorizatiei de construire; obtinerea certificatului de urbanism si avizului de gospodarire a apelor in vederea avizarii S.F.-ului elaborat; reactualizarea Devizului General, ori de cate ori solicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea P.T.; reactualizarea S.F.-ului, daca este cazul, in vederea intocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionarea serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) necesare ptr. punerea in opera a obiectivului de investitii Recalibrare si consolidare albie rau Balaneasa, sector pod rutier din localitatea Parscov confluenta rau Buzau, judetul Buzau.
Valoarea estimata fara TVA: 42, 017RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, alin. J din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :630RON ; Garantia de buna executie: 10% din valoarea (fara TVA) a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;Certificat de inregistrare;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat, Ptr. persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional
Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea unitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
Bilant contabil la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la 31.08.2009,
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 84 000 RON (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; formularul , ,Experienta similara; 3 recomandari din partea unor beneficiari;Declaratie care sa contina informatii privind echipamentele tehnice din dotare;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani + C.V.-uri;Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate;Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 pentru: persoane fizice: categoria B sau C;saupersoane juridice: clasa a III-a.
Lista cuprinzand subcontractantii, Certificat de atestareISO 9001 pentru managementul calitatii sau alt document echivalent;Certificat de atestareISO 14001 pentru managementul de mediu sau alt document echivalent;Certificat de atestareOHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract de experienta similara cu valoare minima sau sa fi incheiat si indeplinit trei contracte de experienta similara cu totalvaloare cumulata de minim: 42 000 RON (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
51
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia tehnica
39.2%
39.2
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de elaborare a documentatiilor
9.8%
9.8
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
193/16.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.01.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 18:00
Locul: Directia Apelor Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Localitatea: Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului , ,Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Emil Zolla, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se va sesiza CNSC in termen de5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art. 256^2 , alin.(1), lit. b), din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Buzau-Ialomita Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel.0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2009 19:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer